środa, 30 września 2015

Od Daiki'ego cd Ivey

-Nie rozkazuj mi. - warknęła wadera.
-Nie rozkazuje. - prychnąłem.
-Wcale. - zironizowała Ivey, o ile dobrze zapamiętałem jej imię.
-Ja tylko radzę mówić Ci wolniej bo inaczej nikt Cię nie zrozumie. Gdzie tu rozkaz? - zaśmiałem się sucho.
Wadera tylko zmrużyła oczy.
-Co tu robisz? - zapytała.
-Spaceruje. Nie widać? - odpowiedziałem.
Wadera spojrzała na mnie i nawet się nie odezwała.
-A ty co tu robisz? - spojrzałem na Ivey.
-Łłapię lliście. - lekko zająkała się wadera, ale tym razem postanowiłem nie zwracać na to uwagi.
-Łapiesz co? - uniosłem brew.
-Liście. Łapię liście. - oznajmiła.
-Och... Eee, dobrze to skoro już ymm, łapiesz te liście, chociaż powiem szczerze nie wiem jaki masz w tym cel.. To dlaczego przed chwilą leżałaś na ziemi?

<Ivey?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT