poniedziałek, 28 września 2015

Od Daiki'ego CD Mavis

Spojrzałem na Mavis, nie chciało mi się za nic zwiedzać dzisiaj terenów i w sumie już chciałem spytać wadery czy nie chciałaby tego przełożyć, ale gdy się odwróciłem i zobaczyłem piętnaście uśmiechniętych wilków to cała ochota na zostanie i siedzenie z nimi mi odeszła, oczywiście nie żebym ich nie lubił bo nawet ich nie znam, ale jak na razie lepiej już było iść gdzieś w dwójkę, przynajmniej dopóki do reszty się nie przyzwyczaję. Spojrzałem na waderę, która dumnym krokiem szła jakieś dwa metry przede mną. 
-Ymm, więc Mavis, gdzie idziemy? - dogoniłem ją. 
-Mizu no Yume. - odpowiedziała tylko.
Więc jak można było się domyślić, oczywiście bardzo zrozumiałem co powiedziała i co to jest. 
-Można dokładniej? - przewróciłem oczami. 
Wadera westchnęła głośno, na co trochę się skrzywiłem. Przecież zadałem normalne pytanie. Żaden nowy wilk chyba nie zrozumiałby tej nazwy. 
-Idziemy nad rzekę, która przepływa przez nasz las. odpowiedziała Mavis. 
Skinąłem łbem, chociaż wadera nie mogła tego zobaczyć bo znowu szła parę metrów przede mną. 
-Daleko jeszcze? - zawołałem za nią. 

<Mavis?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT