środa, 30 września 2015

Od Alice Cd Mack'a

Zanurzyłam się głęboko pod wodę. Stanęłam na dnie,wytworzyłam malutką powietrzną podstawkę i...wzniosłam się znowu na powierzchnię...
-Wow!-krzyknął Mack,gdy wylądowałam obok niego.
-Co?-spytałam.
-No...jak ty to zrobiłaś?
-Mam żywioł powietrza,więc mogę zrobić z powietrzem co mi się żywnie podoba
-Aha...
-I mogę oddychać pod wodą. Albo wytworzyć wielką trąbę powietrzną,która wciągnie tego co mnie wnerwi...-ciągnęłam spokojnie.
-To już wiem,żeby cię nie denerwować-uśmiechnął się basior.
Zaśmiałam się.
-Umiesz latać?-spytałam.
-No...lewitować-odparł.
-To chodź! Mogę Cię oprowadzić z lotu ptaka-uśmiechnęłam się ciepło.
-Okej-też się uśmiechnął.

*Na Górze*
-No więc tak. Tam masz Stardust Forest. Idealne miejsce na jogging,czy polowanko. Tam masz ten Wodospad Mizu. O tam masz Amfiteatr. Tam sobie czasami występuję...-zarumieniłam się
-No,mów dalej-powiedział lewitując za mną.
-Okej. Tam masz jeszcze Tysiącletnią Puszczę. Ostrzegam,byś nie zapuszczał się tam sam...tam są cyklopy i inne takie wrogie stworki,nie?
-Ok,dzięki-uśmiechnął się.
-Tam daleko,tamto czarne,widzisz?
-No,widzę.
-Tam jest Las Śmierci. Ciemne i smutne miejsce. Nie polecam-zaśmiałam się.
-Dobrze.
-Tam masz Lodową Krainę. Nie idź tam chyba,że chcesz zamrozić się w temperaturze poniżej -50 stopni...okej...co tam jeszcze mamy...O! Spiczaste Góry!
-Ale dziwne...
-Zawsze chciałam tam się wybrać-westchnęłam.
-To można zmienić-popatrzył na mnie Mack.
Zaśmiałam się nerwowo.
-Tam masz...Aleję Zakochanych...-tą nazwę powiedziałam bardzo szybko.
-Co tam jest?
-Aleja Zakochanych-nadal szybko powiedziałam.
-Powiedz wolniej...
-A-l-e-j-a Z-a-k-o-c-h-a-n-y-c-h-przeliterowałam.

Mack?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT