Nasze tereny

Las, w którym żyjemy. W każdą noc oraz wczesny poranek widać tu dziwne, roztańczone światełka. Podobno jeśli się złapie jedno z nich, spełni ono twoje życzenie. W lesie tym możemy natrafić także na wiele stworzeń: od saren, czyli naszego głównego źródła pożywienia, po dziwne potwory, których należy się wystrzegać. Krążą także plotki, iż nieraz widać tu dusze zmarłych wilków.

Mizu no Yume
Rzeka przepływająca przez nasz las, a także kilka innych miejsc, zaczynając się przy Wodospadzie Mizu. Jeśli dobrze wsłuchasz się w szum jej wód, masz szansę usłyszeć, jak przemawiają do ciebie mieszkające w niej nimfy. Gdyby zbrodniarz umył łapy w jej falach, szczerze żałując, jego grzechy zostaną odpuszczone. Jeśli zaś chce zatrzeć ślady, zostanie przeklęty na wieki. Ciekawym faktem jest również, iż kiedy o poranku promienie słoneczne odbijają się od powierzchni Mizu no Yume, możemy we własnym odbiciu zobaczyć przyszłość...

Amfiteatr
Odbywają się tu przeróżne występy, uroczystości i zabawy. Szczeniaki organizują tu także przedstawienia z okazji takich jak Dzień Babci czy Ojca, choć i te dorosłe osobniki czasem się skuszą i odegrają jakąś sztukę... Jest to także miejsce, gdzie toczone są pojedynki oraz różnorodne zawody. Mówią także, iż kto chce zyskać sławę, powinien dokładnie wyszorować każdy zakamarek Amfiteatru *a przynajmniej tak twierdzą Alfy*.

Wodospad Mizu
Miejsce, gdzie zaczyna się Mizu no Yume. Płytka oraz ciepła woda zachęca do kąpieli zarówno szczeniaki, jak i dorosłe wilki, zaś ciemne jaskinie w pobliżu wodospadu kryją w sobie wiele niezbadanych tajemnic, a wedle pogłosek w jednej z nich można spotkać Wszystkowiedzącą Istotę, zaś jeszcze w innej jeziorko mogące uleczyć każdą ranę. Z kolei o tęczy, jaką często można tu spotkać, krążą pogłoski, że kto będzie posiadał pewien niewiadomy przedmiot i wykona jej zadanie, otrzyma niesamowitą moc.

Tysiącletnia Puszcza
Z pewnością miejsce z największą ilością tajemnic w całej watasze, położone jest na wschód od Stardust Forest. Żaden wilk jeszcze nie obszedł całej puszczy. Według pogłosek, popartych niezliczoną liczbą domysłów, to właśnie tam po raz pierwszy stanęła Ramza, kiedy zeszła na Ziemię. Kilka wilków twierdzi także, iż spotkało tam Midori'ego. Jeśli ktoś zgubi się w rozległych ścieżkach puszczy, na pomoc często przychodzą mu tajemnicze centaury, choć zdarza się też, iż delikwent ginie bez śladu...

Shinrin
Mały lasek, położony na zachód od Stardut Forest, te dwa tereny dzieli Mizu no Yume. Jest to miejsce ćwiczeń szczeniaków, oczywiście, pod czujnym okiem nauczycieli. Można tu także zapolować na drobną zwierzynę. Na próżno wypatrywać tu potworów, ponieważ wokół lasu rozstawiona jest niezwykle potężna bariera. Kto ją wykonał, nie wiadomo... Należy także dodać, iż bardzo grząskie tutejsze tereny znacznie utrudniają spacery. 

Jushiri
Duża polanka, sąsiadująca z Shinrin, przeznaczona do ćwiczeń dla szczeniaków, głównie nauki latania oraz magii, choć właściwie każdy, kto chce potrenować, najczęściej udaje się właśnie tu. Miejsce to jest właściwie neutralne dla każdego i zabronione jest tu zabicie kogokolwiek- jeśli ktoś to zrobi, spotka go prędzej czy później straszliwa kara. Jednak normalnie jest to spokojne i przyjazne miejsce, świetne również do spacerów czy biegów.

Aleja Zakochanych
Miejsce szczególnie popularne wśród par, choć chodzą tu także wilki, których miłość jest nieodwzajemniona i proszą o pomoc Yajirushi. Często także wyznawana jest tu miłość, a według pogłosek, czyja miłość tu rozkwitnie, nie skończy się nigdy, zaś kwiaty na drzewach wiśni można tu spotkać o każdej porze roku. Znajduje się na północno-zachodnich terenach watahy.

Las Śmierci
Mroczny las rosnący na północny wschód od Stardust Forest. Jest to dom dla najgroźniejszych stworzeń, mówi się także, iż zapach tam panujący można porównać tylko do żalu, strachu i śmierci. Ważną sprawą jest również, iż potwory wręcz nie mogą tam umrzeć, ponieważ miejsce to niezwykle szybko leczy ich rany. Jeśli chcesz się tam udać, droga wolna. Tylko pamiętaj, że stamtąd mało kto wraca żywy.

Lodowa Kraina
Ogromna, mroźna kraina, położona na południu od Stardust Forest. Mizu no Yume przepływa tam przez sporą część terenu, meandrując obok lodowców. Dodatkowo, rzeka tam nie jest zamarznięta, tylko swobodnie płynie. Ogromne lodowce sprzed wielu lat to jeden z wyników ataków Yuki'ego, który w tym miejscu często ćwiczy swoje czary. Jest to także dom dla wielu niezwykłych stworzeń. A, i pamiętaj: wszystkie tamtejsze lodowe figury to nie posągi!

Spiczaste Góry
 Nazwa tych gigantycznych gór wzięła się, jak widać, od ich spiczastych wierzchołków. Zazwyczaj są pokryte śniegiem. Stanowią doskonały cel dla wilków, które chcą poprawić własną kondycję oraz wytrzymałość. Na szczycie tych gór znajduje się także legowisko niektórych gatunków smoków, tak więc ostrożność jest jak najbardziej wskazana. Mówi się także, iż od czasu do czasu góry zaczynają się trząść. Jednak dlaczego, tego nie wie już nikt... Góry te sąsiadują od wschodu z Lodową Krainą.

Źródła Shinzen
Niezwykle spokojne miejsce, do którego można się dostać jedynie przez wąską szparę między skałami niedaleko Wodospadu Mizu. Woda jest tu gorąca i przyjemna, a ciszy tego miejsca nic nie zakłóca. Według legend, na dnie zbiornika znajduje się pewien skarb, który Ramza upuściła  bardzo dawno temu, jednak nikomu nie udało się go wyłowić. Dzieją się tu także dziwne czary, które nieraz dotykają wilki. Są to jednak dobre czary, które za zadanie mają przynosić szczęście. Podobno sama Unmei pobłogosławiła to miejsce i często do niego wraca...

Tochi-ho
 Jest to niezwykle...gorące miejsce, pełne wybuchających co rusz wulkanów. Rzadko kiedy widać tu choć skrawek błękitnego nieba, które przysłania gruba warstwa dymu. Jest to także legowisko ognistych smoków, miejsce to można znaleźć w samym sercu Spiczastych Gór.

Maylin
Teren odkryty i opisany przez Renesmee
Maylin to najwyższy szczyt Spiczastych Gór. Czasem, gdy chmury się rozchylą, można go zobaczyć. W białym pałacyku z niebieskim dachem odbywają się zebrania i uczty bogów. Wilki drugiego i trzeciego pokolenie nie mają tam wstępu. Głupca, który tam wtargnie, czeka śmierć, bowiem patroni zazdrośnie strzegą tego miejsca.
 
Portale
Te tajemnicze, kamienne łuki są spuścizną cywilizacji, która żyła tu wiele stuleci temu, według niektórych, jest to dzieło Ramzy, inni twierdzą, że postawili je patroni, natomiast kolejna grupa, iż portale powstały same z siebie bądź zostały tu przyniesione z innego świta. W istocie, teorii jest mnóstwo, ale nikt nigdy żadnej nie udowodnił. Wiadomo jedynie, że zostały one bardzo dobrze ukryte w samym sercu Tysiącletniej Puszczy, zaś śmiałka, który odważy się przez nie przejść, czeka wiele różnych możliwych scenariuszy, od cofnięcia się w swoją przeszłość, po teleportację do innego świata, a kończąc na spotkaniu pewnej tajemniczej istoty, która podaje się za Podróżnika...

Przełęcz Shuryo
Ta niezwykła okolica, otoczona przez drzewa, jest miejscem, gdzie Spiczaste Góry gwałtownie się obniżają, by za chwilę powrócić do zwykłej wysokości, dokładnie w połowię odległości pomiędzy Lodową Krainą, a Wodospadem Mizu. Jest to równocześnie jedno z najbardziej urokliwych, jak i przerażających miejsc na obszarze naszej watahy. Za powalonym konarem ogromnego drzewa, zwanego z niewiadomego powodu Dzieckiem Jikana, znajdują się niezbadane tereny. Często słyszy się tu również o tym, jak to jakiś wilk na misji zobaczył nieznajome postacie, które głośno zawodziły i zjawiały się równie nagle, co znikały...

Litore Somina
Jest to niezwykłe miejsce na północnym zachodzie naszej watahy. Ogromny teren zaczyna się od miejsca, gdzie kończy się Mizu no Yume, a więc przylega niemalże bezpośrednio do Stardust Forest. Ciężko dotrzeć do tej plaży, bowiem drogę utrudniają konary i liczne chaszcze, jednak w wyniku kilku naturalnych czynników, całkiem niedawno możliwe było odkrycie tejże plaży, która ciągnie się przez wiele kilometrów. Zakochani często wyszukują sobie tu ustronne zakątki, o jakie nietrudno.

Zatoka Północna
Ten tajemniczy, ciemny obszar jest elementem Litore Somina, choć oddzielają go od niej ciężkie kamienie i małe góry. Zatoka wychodzi na północ, a jej linia ciągnie się przez około trzy kilometry. Właściwie nie wiadomo, co znajduje się po jej drugiej stronie, choć chodzą głosy, że właśnie tam Waru odpoczywają po wędrówce z Podziemi. Tereny Zatoki Północnej są niezwykle niebezpieczne, w jego pobliżu, na licznych skalistych wysepkach łatwo spotkać syreny, zaś w wodach grasują m.in. trytony. W powietrzu szybują także dziwne, nieznane nikomu stwory...

Dwór Zapomnienia
Ta ponura kraina, znajdująca się w zachodniej części Lasu Śmierci, z całą pewnością pamięta czasu, kiedy na krótki okres czasu zadomowili się tu ludzie - właściwie, Dwór Zapomnienia jest jednym z nielicznych śladów po ich bytności. W ogromnej, okrągłej sali bankietowej, nadal można dostrzec ich cienie, tańczące przy niesłyszalnej dla innych muzyce. Niektórzy powiadają, że są to duchy osób, które właśnie tam przebywały, kiedy wydarzyła się dziwna, tajemnicza rzecz. Rzecz, która na wieki przepędziła ludzkość z naszych terenów. Rzadko kto tu zagląda, bowiem droga przez Las Śmierci nie napawa zbytnim optymizmem, tak samo jak wiele ponurych legend krążących o tymże Dworze.

Podziemny Labirynt
 Ta tajemnicza kraina, rozciągająca się niemal pod całym terem watahy, swoją nazwę zawdzięcza wielu poplątanym korytarzom. Jest domem dla krasnoludów, które niemalże bez przerwy wynajdują tu nowe złoża drogocennych materiałów. Wejść do tejże krainy jest mnóstwo, zaś najbardziej znane jest tu obok Lasu Śmierci, pod pewnym niepozornym kamieniem. W Labiryncie czyha mnóstwo stworów, a także spragnionych krwi więźniów, których uwięzili tu wieki temu patroni. Wiele pułapek, umiejscowionych na niemalże każdym kroku, również nie zachęca zbyt do odwiedzania terenu. Zachętą dla części wilków jest pewna tajemnicza 'rzecz', która - według legend - może pomóc z zabiciu Ferluna, jedna z wersji opowiastki mówi, iż obiekt ten upuściła Ramza tuż przed swoją walką ze stworem Waru. Jak tu się znalazła, czy w ogóle istnieje, a także jej moc nadal nie jest znana...

Cave Veritatis
Tajemnicza, niezbadana grota, stanowiąca jedną z odnóg w ogromnej jaskini w centrum Podziemnym Labiryncie, choć niektórzy podają ją za całkowicie oddzielne miejsce, jakby z innego wymiaru. Zdecydowanie najdziwniejszą cechą Cave Veritatis jest to, iż nie można wypowiedzieć w niej czegoś, co jest kłamstwem. Drzewo rosnące w centrum groty ma niezwykłe właściwości lecznicze, zdarza się także, iż wilki, które tu wejdą, otrzymują cenne dary. Ważną informacją jest także to, iż światło, jakie przedostaje się przez jaskinię, powoduje - zwykle śmiertelne - oparzenia potworów oraz wilki mające na sumieniu ciężkie grzechy, których nie żałują, natomiast te o czystym sercu może uleczyć, jeśli zaś są w stanie agonalnym, przemienią w duchy lasu, by czuwały nad jego porządkiem. Mówi się również, że temu, kto przyzna w niej, iż żałuje swoich czynów, będzie przysługiwało prawo do odpuszczenia grzechów. Od czasu do czasu w grocie rozlega się dziwny, potężny głos, który daje wilkom różne zadania do wykonania, a tego, kto odmówi, czeka straszliwa kara.

2 komentarze:

  1. Kij tam, że jednocześnie morze i góry, ale kto wpadł na to, żeby na terenach jednego stada postawić krainę lodu i krainę wulkanów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Zgłaszam się, przyznaję do winy, jam to uczyniła, możecie mnie osądzić. Ale obronę mam - aj tam, to wszystko magia!^^ Znaczy, co do tego morza, gór i tak dalej, powodów może być kilka. Po pierwsze, jak to tworzyłam, to o pisaniu wiedziałam tyle, co kot napłakał (w sumie dalej tyle wiem, ale cii). A w pobliżu morza wcale nie musi być znowu taki płaski teren, spójrzmy chociażby na krajobraz takiej Grecji. Po drugie, sądzę, że na tego typu blogach realizmu aż tak bardzo nie potrzeba. Chodzi o różnorodność, miejsca, gdzie można pisać opowiadania wielu tematykach.

      Usuń

Szablon
NewMooni
SOTT