LEGENDA:
Fiolet - przydzielany wyjątkowo zasłużonym wilkom.
Niebieski - przydzielany przez administratorów bardzo aktywnym wilkom, może być nagrodą w konkursie.
Zieleń - miejsca dostępne dla wszystkich
Czerwony - miejsca zajęte
Czarny - nieograniczona liczba miejsc
PROFESJE MILITARNE:
Dowódca (1) -
Przywódca zwiadowców (1) -
Przywódca wojowników (1) - Riki
Przywódca magów (1) -
Przywódca szpiegów (1) -
Przywódca zabójców (1) -
Przywódca rycerzy (1) -
Zwiadowcy (4) - Klairney, Artemis
Wojownicy (20) - Vincent, Ashita, Riki, Raksza, Blackburn, Halt, Lucyfer, Eadlyn, Nadeshiko
Magowie (12) - Toshiro, Dune, Kymera
Zabójca (6) - Assuri, Oath
Szpieg (6) - Max
Rycerze (8) - Gallardo, Chatte
Obrońca (6) - Zuko, Lelouch
Strażnik (5) - Maennelise Ember Sierra II
Wzmacniacze (3) -
Snajper (6) - Karo, Adidas, Jax
Strzelcy (8) -
Patrol graniczny (7) - Tul, Remo, Lia, Megami, Zan
PROFESJE STRATEGICZNE:
Główny strateg (1) -
Strateg (3) - Renesmee, Heron
Kamuflażysta (3) - Yūko
PROFESJE ŁOWIECKIE:
Przywódca Łowców (1) -
Główny kucharz (1) -
Kucharz (1) -
Łowca (4) -
Zaganiacz (3) -
PROFESJE MEDYCZNE:
Szaman (1) -
Główny medyk (1) -
Medyk (5) - Dakota, Dragonixa
Uzdrowiciel (4) - Sebastian, Amica
Zielarz (2) - Hanami, Neneva
INNE:
Ogrodnik (1) -
Sprzątacz (1) -
Pisarz (1) -
Poeta (1) -
Śpiewak (2) - Mavis, Shada
Posłaniec (1) -
Bibliotekarz (1) -
Bibliotekarz (1) -
Kartograf (2) -
Poszukiwacz skarbów (5) - Ysh,
Archeolog (6) -
Tropiciel (2) - Ikki
Opiekun szczeniąt (5) - Vincent, Milo, Izis, Reiko
Nauczyciel latania (2) - Steve
Nauczyciel magii (2) -
Nauczyciel walki (2) - Pixie
Nauczyciel łowiectwa (2) - Köillnen
Nauczyciel historii (2) - Nanami
DJ (2) - Mavis
Informator Watahy (2) -
Sędzia (2) -
Detektyw (2) -
Informator Watahy (2) -
Sędzia (2) -
Detektyw (2) -
DLA SZCZENIAKÓW:
Maluch (∞) - Amrozja, Avrilla, Milu, Lexi, Simon, Bloody
Przedszkolak (∞) -
Uczeń podstawówki (∞) -
Starszy uczeń (∞) -
WYJAŚNIENIA:
Dowódca -
to do niego Przywódcy stanowisk militarnych składają raporty. Dowódca dba o
należyty porządek w armii i dowodzi wszystkimi jednostkami militarnymi.
Przywódca zwiadowców - dowodzi oddziałami
zwiadowców, bardzo uzdolniony w swoim zawodzie. Składa raporty bezpośrednio do Dowódcy.
Przywódca wojowników - niezwykle uzdolniony w walce,
dowodzi oddziałami wojowników. Składa raporty bezpośrednio do Dowódcy.
Przywódca magów - niezwykle uzdolniony w magii,
dowodzi oddziałami magów. Składa raporty bezpośrednio do Dowódcy.
Przywódca szpiegów - niezwykle uzdolniony w
śledzeniu i zbieraniu danych, dowodzi oddziałami szpiegów. Składa raporty
bezpośrednio do Dowódcy.
Przywódca zabójców - niezwykle uzdolniony w sztuce
zabijania, dowodzi oddziałami zabójców. Składa raporty bezpośrednio do Dowódcy.
Zwiadowca - potrafi się bezszelestnie poruszać,
zazwyczaj jego główną bronią jest łuk i woli walkę długodystansową, choć
poradzi sobie i z krótkodystansową. Zajmują się gromadzeniem informacji,
głównie o wrogiej armii itp.
Wojownicy - umieją walczyć zarówno wręcz, jak i
posługiwać się armią. Nasza główna siła podczas walki.
Magowie - w walce stoją głównie z boku, uderzając
we wroga zaklęciami, bądź osłaniając wojowników.
Zabójca - mają nerwy ze stali. Zajmują się
eliminowaniem zagrażających nam osób, np. zbiegów, bądź zdrajców. Są
wykwalifikowani w sztuce walki.
Szpieg - umie się bezszelestnie poruszać i wtapiać w
tłum, a także łatwo przystosowywać się do otoczenia. Jak sama nazwa wskazuje,
śledzą różne osoby.
Rycerze - świetnie wyszkoleni w walce wręcz, rzadko
korzystają z magii. Obok wojowników, są bardzo ważni w czasie starcia.
Obrońca - zajmuje się głównie obroną terenu watahy.
Strażnik - obserwuje, skąd nadchodzi zagrożenie.
Powinien być czujny i mieć wyostrzone zmysły.
Wzmacniacze - podczas
walki stoją z boku. Zajmują się wspomaganiem sił walczących, np. za pomocą
magii wzmacniają siłę rycerzy, bądź wojowników.Podlegają oddziałom magów.
Snajperzy - unikają starć bezpośrednich. Podczas walk
zaszywają się gdzieś wysoko, zazwyczaj na jakimś wzniesieniu, bądź drzewie, bądź
na murze. Zajmują się strzelaniem do wroga i eliminowaniem zagrożeń.
Strzelcy - pomagają saperom, z tą różnicą, że wolą
posługiwać się tradycyjną bronią- łukami. Zdarza się też, że strzelają za
pomocą magi. Unikają walk w bezpośrednim starciu.
Patrol graniczny - zajmują się głównie obchodzeniem
granic terenów watahy, aby odciążyć Alfy oraz zadbać o dodatkowe
bezpieczeństwo. Nie zabijają od razu, ale najpierw starają się odkryć zamiary
obcych.
Główny strateg - jest niezwykle wykwalifikowany w swoim fachu, umie wydedukować wiele trafnych rzeczy na podstawie niepozornych poszlak, powinien móc także przeprowadzać błyskawicznie wiele możliwych doświadczeń oraz scenariuszy w myślach. Zazwyczaj jest ,,mózgiem" całego wojska wilków w czasie wojen i obmyśla strategie. Dowodzi innymi strategami oraz kamuflażystami, raporty składa wprost do Dowódcy.
Strateg - posiada wyjątkowe zdolności logicznego myślenia, umie odpowiednio zaplanować i rozdzielić różne rzeczy, obmyślać bardziej skomplikowane plany. Dobrze by było, aby posiadał także choć podstawową wiedzę o obliczeniach.
Kamuflażysta - zajmuje się zacieraniem śladów innych wilków oraz swoich, przygotowuje różnorakie przebrania, mające posłużyć jako kamuflaż, często działa razem ze szpiegiem. Podlega Głównemu strategowi.
Przywódca Łowców - niezwykle wykwalifikowany w
sztuce łowiectwa.
Główny kucharz - przygotowuje świetne dania,
najczęściej na ważne uroczystości.
Kucharz - przygotowuje dania dla watahy, bardzo
utalentowany w sztuce kulinarnej.
Łowca - zdolny, umie szybko biegać i wyczuwać
zwierzynę z daleka.
Zaganiacz - kiedy łowca goni zwierzynę, on zagania
ją w jego stronę. Musi być bardzo wytrzymały, mieć świetną orientację i szybko
biegać.
Szaman - umie wyleczyć z każdej choroby, a także
komunikować się z duchami przyrody i bogami.
Główny medyk - wyspecjalizowany do leczenia w
warunkach wojennych, dowodzi uzdrowicielami i medykami.
Medyk - zajmuje się głównie leczeniem za pomocą
ziół, dlatego musi dobrze znać właściwości roślin.
Uzdrowiciel - leczy głównie za pomocą magii.
Zielarz - zbiera zioła potrzebne medykowi, dlatego
musi dobrze znać się na ziołach. Pomaga też medykowi w jego pracy, umie leczyć
niektóre rany.
Ogrodnik - dba, aby roślinność na terenie naszej
watahy rosła dobrze, zajmuje się też uprawą różnych ziół itp.
Sprzątacz - sprząta teren watahy.
Pisarz - pisze różne książki i utwory.
Poeta - pisze wiersze.
Śpiewak - śpiewa, szczególnie w czasie uroczystości.
Posłaniec - zanosi listy, musi być szybki i
wytrzymały.
Bibliotekarz - wypożycza książki innym wilkom, pracuje w podziemiach Amfiteatru.
Bibliotekarz - wypożycza książki innym wilkom, pracuje w podziemiach Amfiteatru.
Kartograf - zajmuje się tworzeniem map terenów watahy oraz wszystkich, które widział.
Poszukiwacz skarbów - jak sama nazwa mówi, trudni się przeszukiwaniem terenów watahy i pobliskich w poszukiwaniu przeróżnych skarbów.
Archeolog - często działa razem z Poszukiwaczem Skarbów. Przeszukuje tereny watahy w poszukiwaniu śladów z dawnych lat oraz badaniem tego, co działo się tu wiele lat temu.
Tropiciel - zajmuje się tropieniem różnych stworzeń oraz wilków, najczęściej zbiegłych z terenów watahy. Często działa razem z Zabójcami.
Opiekun szczeniąt - zajmuje się szczeniakami z
przedszkola.
Nauczyciel latania - zajmuje się nauką latania dla
szczeniaków z żywiołem wiatru. Jeden z nich naucza w podstawówce, zaś drugi
prowadzi zajęcia ze starszymi uczniami.
Nauczyciel magii - zajmuje się nauką magii dla
szczeniaków. Jeden z nich naucza w podstawówce, zaś drugi prowadzi zajęcia dla
starszych uczniów.
Nauczyciel walki - zajmuje się nauką samoobrony i
walki dla szczeniaków. Jeden z nich naucza w podstawówce, zaś drugi prowadzi
zajęcia dla starszych uczniów.
Nauczyciel łowiectwa - wprowadza szczeniaki w tajniki
sztuki polowania. Jeden z nich naucza w podstawówce, zaś drugi prowadzi zajęcia
dla starszych uczniów.
Nauczyciel historii - zajmuje się nauką historii
naszej watahy i świata dla szczeniaków. Jeden z nich naucza w podstawówce, zaś
drugi prowadzi zajęcia dla starszych uczniów.
DJ - dba o to, aby na różnorodnych zabawach itp. się
nie nudzić. Organizuje muzykę, powinien być dość wyluzowany.
Informator Watahy - pomaga nowym wilkom w zaznajomieniu się z terenami, innymi członkami itp.
Sędzia - prowadzi rozprawy i wydaje wyroki w sprawach, które wydarzyły się na terenie watahy.
Detektyw - rozwiązuje zagadki np. zaginięć jakichś przedmiotów członkom watahy.
Informator Watahy - pomaga nowym wilkom w zaznajomieniu się z terenami, innymi członkami itp.
Sędzia - prowadzi rozprawy i wydaje wyroki w sprawach, które wydarzyły się na terenie watahy.
Detektyw - rozwiązuje zagadki np. zaginięć jakichś przedmiotów członkom watahy.
Maluch - szczeniaki poniżej 3 miesięcy, opiekują
się nimi rodzice.
Przedszkolak - szczeniaki od 3 miesięcy do 9
miesięcy, są one wtedy jeszcze w ,,wilczym przedszkolu" gdzie uczą się
podstawy na temat polowań, magii i funkcjonowania watahy.
Uczeń podstawówki - wilczki od 9 miesięcy do 1,5
roku. Odbywają polowania na drobną zwierzynę oraz poznają swoją moc.
Starszy uczeń - wilki od 1,5roku do 2 lat.
Mają zaawansowane zajęcia z walki wręcz i magii. Odbywają łowy na większą
zwierzynę, a na końcu nauki odbywają egzamin. Kiedy go zdadzą, stają się
pełnoprawnymi Epsilonami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz