Questy, zagadki, konkursy i eventy

Questy:

                  Dla wszystkich:               

1. Wykonaj herb dla naszej watahy (w dowolnym programie graficznym).
Nagroda: 160 ZK
Wykonali: Mavis, Vincent

2. Napisz opowiadanie (minimum 40 linijek) na temat: Spokojnie przechadzałeś się po lesie, kiedy nagle usłyszałeś dziwny dźwięk, a w chwilę potem zauważyłeś cień, którego nie potrafiłeś dopasować do żadnego znanego ci stworzenia. Zaciekawiony, ruszyłeś w jego kierunku i...
Nagroda: 150 ZK
Wykonali: Klairney, White, Tul

3. Napisz opowiadanie o jakimś niezwykłym zdarzeniu (minimum 55 linijek).
Nagroda: 180 ZK
Wykonali: Klairney, Renesmee

4. Wykonaj banner dla naszej watahy
Nagroda: 120 ZK
Wykonali: Tiamo, Esmeralda, Rachel, Amica, Toshiro, Rasuto, Raksza, Reiko

5. Wykonaj stamp dla naszej watahy.
 Nagroda: 90 ZK
Wykonali: Jax 

 6. Zaproponuj jakąś nowość dla naszej watahy (quest, rzecz do sklepu itp.)
Nagroda: 150 ZK
 Wykonali: Rachel, Klairney, Annabell, Mavis, Sebastian

7. Napisz opowiadanie (minimum 40 linijek) na temat: byłeś na polowaniu, szukając zwierzyny. Nie dopisywało ci jednak szczęście i nie mogłeś nic wywęszyć. Nagle poczułeś dziwny zapach, którego nie znałeś. Ruszyłeś w jego kierunku.
Nagroda: 120 ZK

8. Napisz wiersz biały lub rymowany o naszej watasze.
Nagroda: 100 ZK 
Wykonali: Klairney, Ignis, Amica

9. Stwórz Favikon dla naszej watahy.
Nagroda: 100 ZK
Wykonała: Rachel, Reiko, Klairney

10. Quest pt. 'Istota': 
Zmierzch. Ten nocy ma odbyć się pełnia. Idąc po Stardust Forest, zauważasz ruch między krzakami. Ruszasz w tamtym kierunku. Dziwne szelesty zaprowadzają Cię aż do Lasu Śmierci. Czujesz niepokój; wejść czy nie wejść? Chodzi o bezpieczeństwo watahy. Decydujesz się wkroczyć w Las. I nagle wszystkie kolory zapadają się w ciemność, a sam świat wiruje, a Ty razem z nim. Budzisz się w nieznanym Ci miejscu. Jest bardzo gorąco. Nagle dostrzegasz jakiś ruch. Obok Ciebie stoi istota wielkości człowieka, tyle, że owłosiona. W wielkiej paszczy błyszczą ogromne kły, a dziwne stworzenie porusza się na czterech łapach. Istota również zauważyła, że już się obudziłeś...
Pytania: Co zrobiła istota? W jaki sposób się wydostałeś? Czy musiałeś stoczyć walkę?
Wymagania: min. 400 słów
Nagroda: 200 ZK
Wykonali: Shiori, Klairney, White, Moonlight

11. Quest pt. 'Głosy':
Środek nocy. Światło księżyca nic nie daje, gdyż jest przesłonięte gęstymi chmurami. Znajdujesz się w lesie, nie wiesz jednak w którym miejscu. Masz wrażenie, że ktoś Cię śledzi. Ruszasz niepewnie do przodu. Czujesz, że ten ktoś idzie za Tobą. Im bardziej przyśpieszasz, tym bardziej potęguje się wrażenie czyjejś obecności. Zaczynasz biec, oglądasz się cały czas za siebie. Oddech Ci przyśpiesza, czujesz, że zaraz upadniesz. Biegniesz, a w Twojej głowie powstają szepczące głosy, mówiące o rychłej śmierci. Nagle uderzasz w pień drzewa i tracisz przytomność.
Pytania: Gdzie się obudziłeś? Jak wyglądał Twój zbawca/oprawca? W jaki sposób się wydostałeś? Czy nadal słyszysz głosy?
Wymagania: min. 400 słów
Nagroda: 250 ZK
Wykonali: Meliendore, Amber

12. Quest pt. 'Orzeł':
Budzisz się o samym świcie. Zdajesz sobie sprawę, że jesteś bardzo głodny. Wychodzisz na polowanie. Kiedy przyczajasz się na sarnę, słyszysz pisk. Nie jest to pisk wydawany przez wilka, sarnę, ani tym bardziej człowieka. Zanim w ogóle pomyślisz co to mogło być, na drzewie obok Ciebie ląduje orzeł. Przygląda Ci się bacznie, a potem odlatuje. Bez namysłu, idziesz za nim. Ptak doprowadza Cię do Lodowej Krainy i wyraźnie chce, abyś tam wszedł i coś zobaczył...
Pytania: Jak wyglądał orzeł? Czy wszedłeś do Krainy? Jeśli tak, opisz swoje odczucia. Czy napotkałeś przeciwników? Co widziałeś w Lodowej Krainie? Co chciał pokazać Ci orzeł?
Wymagania: min. 350 słów
Nagroda: 150 ZK
Wykonali: Klairney, Kichi, Amber, Karo

13. Quest pt. 'Złodziej':
Jesteś w swojej jaskini. Nagle słyszysz jakiś dźwięk. Idziesz w jego stronę. W tej samej chwili cień będący w pomieszczeniu, znika. Gonisz go? Może zostawiasz w spokoju? Zabrał Ci coś? (min. 12 linijek)
Nagroda: 90 ZK
Wykonali: Meliendore

14. Quest pt. 'W obcej skórze':
Budzisz się w klatce. Nie pamiętasz wydarzeń z poprzedniego dnia, ani tego, jak się tutaj dostałeś. Wkrótce spostrzegasz, że zamiast swojego futra, posiadasz jakieś inne. Kiedy dochodzisz do wniosku, że nie jesteś wilkiem, pojawiają się ludzie, mówiący coś o igłach i lekach. Podchodzą do Ciebie i gdzieś zabierają, nazywając Cię 'psem'. 
Pytania: Dokąd zabrali Cię ludzie? Czy udało Ci się sobie cokolwiek przypomnieć? Jeśli tak, opisz co dokładnie. Czy udało Ci się uciec i odzyskać wilczą formę? W jaki sposób?
Wymagania: min. 300 słów
Nagroda: 200 ZK
Wykonali:

15. Quest pt. 'Kod GG':
Przenieś się w czasie do przyszłości. Jesteś członkiem wyspecjalizowanej jednostki wojskowej, której zadaniem jest bronić ziemi i terytorium wilków przed najeźdźcami z kosmosu, którzy żywią się wilczym mięsem. W pewnym momencie dociera do Ciebie wiadomość, że kosmici przedarli się do jednego z bunkrów obronnych i wyłączyli generator odpowiedzialny za prąd na terenie całej jednostki. Ty i Twój oddział musicie tam dotrzeć, włączyć z powrotem generator i zawiadomić dowódco o ataku uruchamiając kog GG. Problem w tym, że bunkier z generatorem cały czas jest pełen kosmitów!
Pytania: Opisz członków swojego oddziału oraz wygląd kosmitów, ich zachowanie względem wilków. Czy Wasza misja się powiodła? W jaki sposób udało Wam się uruchomić generator? Czy były problemy z uruchomieniem kodu GG? Jeśli tak, to jakie?
Wymagania: min. 500 słów
Nagroda: 400 ZK
Wykonali:

16. Quest pt. 'Wersja robocza':
Zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś nie istniał? Spotykasz czarodzieja, który pozwala Ci się cofnąć w czasie i zobaczyć, jak wygląda świat bez Ciebie. Zgadzasz się, dość ciekawy tego, jak to może przebiegać. Kiedy jednak przychodzi co do czego, nie potrafisz z powrotem wrócić do swoich czasów, a co dopiero doprowadzić do swojego zaistnienia...
Pytania: W jakich okolicznościach spotykasz czarodzieja? Opisz świat watahy, która żyje bez Ciebie. Jak wygląda? Czy jesteś zaniepokojony tym, że nikt Cię nie widzi? Czy członkowie jakoś się zmienili? Jak udaje Ci się wrócić do swoich czasów? Czy udało Ci się z powrotem zaistnieć?
Wymagania: min. 450 słów
Nagroda: 400 ZK
Wykonali:

17. Quest pt. 'Śmiało, próbuj':
Postanawiasz spróbować swoich sił na innym stanowisku niż swoje dotychczasowe. Przez cały dzień będziesz wykonywał pracę kogoś z innej profesji, nieważne, czy Ci się udaje, czy nie - praca musi zostać wykonana. Po pewnym czasie zaczynasz żałować swojej decyzji i dostrzegasz pozytywy swojej dotychczasowej pracy...
Pytania: Jakie stanowisko wybrałeś do sprawdzenia swoich sił? Jakie zadanie stawiało one przed Tobą? Czy im podołałeś? Jak myślisz, czy Twoja praca jest lepsza od tej, której zdecydowałeś spróbować? Dlaczego?
Wymagania: min. 200 słów
Nagroda: 120 ZK
Wykonali: Yuko

Dla wilków z konkretnymi profesjami:

Zadania dla zwiadowców:
1. Napisz opowiadanie (minimum 20 linijek) na temat: Pewnego dnia udałeś się na patrol. Zawędrowałeś nieco dalej niż zwykle i lądujesz na terenie obcej watahy. Akurat w tym momencie trwa narada, na której...
Co takiego usłyszałeś? Co zrobisz z tymi informacjami? Czy ma to coś wspólnego z twoją watahą? Czy te wilki są przyjazne, czy wrogie w stosunku do nas?
Nagroda: Naszyjnik Niewitek
Wykonali: Klairney

Zadania dla wojowników:
1. Napisz opowiadanie (minimum 20 linijek) na temat: Pewnego dnia nasze tereny atakuje grupa wilków. Wszyscy są akurat zajęci odpieraniem ataków innej watahy, dość daleko stąd. Okazuje się, że była to zasadzka i prawdziwy atak nastąpi w miejscu, gdzie jesteś. Nagle na polu bitwy pojawia się nieoczekiwany sojusznik. 
Czy dacie radę obronić watahę? Zjawi się ktoś jeszcze?
Nagroda: Eliksir z soku dębu
Wykonali: Riki, Raksza

Zadania dla magów:
1. Pewnego dnia udajesz się na przechadzkę. Nagle spotykasz nieznaną, sędziwą wilczycę. Ofiarowuje ci ona dziwny amulet i prosi o jego zniszczenie. Niemalże wpycha go do twoich łap siłą, nie czekając na twoją odpowiedź, po czym znika. 
Czym takim był amulet? Dlaczego ma zostać zniszczony? Co z nim zrobisz?
Nagroda: Eliksir Mocy

 Zadania dla zabójców:
1. Z watahy ucieka jeden z wilków, którego niedawno przyłapano na zbieraniu informacji. Usłyszał bardzo ważną nowinę, która- gdyby wpadła w ręce nieprzyjaciela- stanowiłaby poważne zagrożenie dla watahy. Zostaje ci zlecone pozbycie się go...   
Oszczędzisz życie zbiega, czy też go tego pozbawisz? Jeśli tak, w jaki sposób? O jaką informację mogło chodzić?
Nagroda: 200 ZK
Wykonali: Amira

Zadania dla szpiegów:
1. Zostaje ci zlecone szpiegowanie pewnego wilka, którego podejrzewa się o współpracę z Waru. Udajesz się za osobnikiem, chcąc poznać prawdę...
O co chodziło? Co zrobisz, jeśli odkryjesz prawdę? Kim jest ten wilk?
Nagroda: Księga

Zadania dla rycerzy:
1. Trenujesz samotnie, gdy w pewnym momencie z drzew wyłania się dziwny wilk. Proponuje ci pojedynek o- jak twierdzi- ważną informację, którą posiada. Jeśli wygrasz, zamierza ci ją wyjawić. Jeśli przegrasz, zabierze ci...
Co takiego może zabrać ci tajemniczy osobnik? Dlaczego zaproponował ci walkę? O co chodzi z tą ważną informacją? Na jakim poziomie są jego umiejętności?
Nagroda: Skórzana Zbroja, 100 ZK

Zadania dla strażników:
1. Stoisz jak zwykle na patrolu, obserwując teren watahy. Nagle w oddali widzisz dziwną grupę stworzeń, która przemieszcza się w nieprawdopodobnym tempie oraz wywołuje w tobie dziwne uczucie zagrożenia i niepokoju...
Kim jest ta armia? Czy uda się jej dostać na teren naszej watahy? A może jest tu w innym celu? Co zrobisz?
Nagroda: Punkty do statystyk

 Zadania dla medyków/ uzdrowicieli:
1. Napisz opowiadanie (minimum 30 linijek) na temat: Pewien wilk z watahy ciężko zachorował, nie wiadomo jednak co to za choroba i jak ją wyleczyć, po pewnym czasie większość watahy ogarnęła tajemnicza zaraza. Ostatnio wilk, który rozpowszechnił chorobę przebywał często w tysiącletniej puszczy, może tam znajdziesz odpowiedzi na nurtujące cię pytania...
Co to była za choroba? Opisz jej przebieg i objawy. Czym/Jak wyleczyłeś chorobę? Co było źródłem choroby?
Nagroda: Smocza Krew
Wykonali: Victor

Zadania dla pisarzy:
1. Pewnego wieczoru ogarnia cię wena. Piszesz najlepszą historię, w swojej dotychczasowej karierze, z własnym universum. Późno w nocy kładziesz się spać. Rano budzisz się i odkrywasz, że znajdujesz się w świecie swojego opowiadania.
Jakie przygody cię spotkały? Był to sen, czy jawa? Jak się wydostałeś?
Nagroda: 2x Eliksiry Mocy

Zagadki:

1. Co to jest: rano chodzi na czterech łapach, popołudniu na dwóch, a wieczorem na trzech?
Nagroda: 20 ZK

2. Co lub kto to jest: dwie siostry, z czego jedna rodzi drugą?
Nagroda: 30 ZK 

3. W którym miesiącu rodzi się najwięcej dzieci ?
Nagroda: 20 ZK

4.  Nie mam brata, ani siostry a syn tego człowieka jest synem mojego ojca to...
Nagroda: 30 ZK

5. Troje ludzi skacze ze spadochronu, pierwsza osoba waży 70kg, druga 80kg, natomiast trzecia 100kg. Kto był pierwszy na ziemi?
Nagroda: 20 ZK

6. Wchodzisz do pustego ciemnego pokoju.. na ławie leży TYLKO lampa naftowa i świeczka..co facet powinien najpierw zapalić?
Nagroda: 30 ZK

7.  Kierowca fiata ma brata, ale brat kierowcy fiata nie ma brata. Kim jest kierowca fiata?
Nagroda: 15 ZK

8. Co jest cięższe: Kilogram papieru czy kilogram trawy?
Nagroda: 10 ZK

9.  Mamy 3 pudełka warcabów: jedno z napisem "czerwone warcaby", jedno z napisem "czarne warcaby" i jedno z napisem "czerwone i czarne warcaby". Niestety, wszystkie napisy są na niewłaściwych pudełkach. Biorąc po jednym pionku z każdego pudełka, jak możesz poprawnie opisać każde pudełko?
Nagroda: 15 ZK

10.  Panowie Smith, Robinson i Jones stanowią załogę pociągu. Jeden jest palaczem, drugi hamulcowym, trzeci maszynistą; kolejność tych funkcji jest przypadkowa. Pociągiem jadą również trzej biznesmeni o takich samych nazwiskach.
1. Pan Robinson mieszka w Detroit.
2. Hamulcowy mieszka w połowie drogi między Chicago i Detroit.
3. Pan Jones zarabia dokładnie 20 tysięcy dolarów rocznie.
4. Najbliższy sąsiad hamulcowego, pasażer, zarabia 3 razy tyle co on.
5. Smith zawsze wygrywa z palaczem w bilard.
6. Pasażer o takim samym nazwisku jak hamulcowy mieszka w Chicago.
Jak nazywa się maszynista?
Nagroda: 40 ZK

11. Dane:
-Jest pokój
-W pokoju stoi stół, a na stole rozbite naczynie
-Na podłodze jest rozlana woda oraz martwi Steve i Jessica
Zadanie:
-Należy podać dokładną przyczynę ich śmierci
Nagroda: 45 ZK

12.  - Siedzisz za kierownicą samochodu i utrzymujesz stałą prędkość. 
- Po Twojej lewej stronie jest przepaść. 
- Po Twojej prawej stronie jedzie samochód straży pożarnej, z taką samą prędkością jak Ty. 
- Przed Tobą biegnie świnia, która jest większa niż Twój samochód. 
- Za Tobą, tuż nad ziemią leci helikopter. 
- Zarówno helikopter, jak i świnia utrzymują dokładnie tą samą prędkość co Ty. 
Co powinieneś zrobić?
Nagroda: 30 ZK

13. Jesteś Pilotem Samolotu, Samolot leci do Warszawy i wysiada 10 osób, a wsiada 40 osób, następnie leci do Londynu i wsiada 100 osób, a wysiada 1 osoba, później leci do Nowego Jorku i wysiada 5 osób, a wsiada 20 osób. 
Ile lat ma pilot? 
Nagroda: 20 ZK

14.  Ile mam kwiatów, jeśli wszystkie są tulipanami z wyjątkiem dwóch, wszystkie są różami z wyjątkiem dwóch i wszystkie są stokrotkami z wyjątkiem dwóch? 
Nagroda: 25 ZK

15. Przepis wymaga 3 miarek mąki. masz 1 pojemnik mieszczący 2 miarki i 1 mieszczący 7 miarek. pojemniki nie mają skali. jak odmierzyć trzy miarki mąki używając tych dwóch pojemników?
Nagroda: 35 ZK

16. Czy stróż nocny dostanie rentę, gdy umrze w dzień? 
Nagroda: 15 ZK

17. Ile zwierząt Abel zabrał na Arkę?
Nagroda: 20 ZK
Wykonali: Mavis, Reiko, Aysuke, Victor

18. Czym się mówi: rękami czy rękoma?
Nagroda: 15 ZK

19. Kto zabił Kaina?
Nagroda: 25 ZK  

20. Rolnik chce przekroczyć rzekę i wziąć ze sobą wilka, kozę i kapustę. Posiada łódź, którą może płynąć tylko z wilkiem, kozą lub kapustą. Jeśli wilk i koza są sami na jednym brzegu, wilk zje kozę. Jeśli koza i kapusta znajdują się na jednym brzegu, koza zje kapustę.
Jak rolnik zabierze wilka I kozę?
Nagroda: 20 ZK

21.  Matka miała pięciu synów, każdy z nich miał siostrę. Ile dzieci ma Matka?
Nagroda: 15 ZK

22. Na parterze w różnych pomieszczeniach kilkupiętrowego domu są rozmieszczone trzy włączniki, które odpowiadają za żarówki znajdujące się na poddaszu. Każdy z włączników możesz pozostawić w dowolnej pozycji – włączony lub wyłączony.
Jak możesz określić, który włącznik odpowiada za którą żarówkę?
 Nagroda: 30 ZK

Legenda:
Questy- czyli zadania, które może wykonywać twój wilk. Za ich wykonanie otrzymujesz nagrody, takie jak ZK, czy przedmioty ze sklepu.
Zagadki- zbiór zagadek, za ich wykonanie otrzymujesz ZK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT