niedziela, 27 września 2015

Od Amber Cd Toshiro

-Jestem gotowa - odpowiedziałam spokojnym głosem
-To ruszamy!
I poszliśmy szukać Chochlików po drodze nadepłam na coś wydobywając z siebie pisk
-Coś się stało ? - Zapytał Tosiek
-Nie, nie nic się nie stało - Uśmiechnęłam sie do basiora
Poszliśmy dalej , robiło się coraz ciemniej myślałam czy kiedyś znajdzimy te chochliki coś mnie korciło bym się odwróciła i się odwróciłam i zobaczyłam pustkę zanniepokoiło mnie to bo myślałam nad tym jak wrócimy do domu wkońcu zapytałam się basiora
-Em...Tosh?
-Tak , Amber ?
-Jak my wrócimy do domu ? przecież tu nie widać drogi powrotnej ! - zanniepokoiło mnie to
-Spokojnie , prześpimy się tu , zobaczymy co będzie jutro
Uspokoiłam się i przytuliłam mocno do basiora i zasnęłam , obudziłam się w jakiejś klatce przykłuta pasami , kiedy odwróciłam łeb zobaczyłam jak Tosh leży koło mnie jeszcze śpiący , szturchlam go łapą na pobudkę


<<Tosiek? co się stanie puźniej?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT