poniedziałek, 21 września 2015

Od Amici CD Ivey

Gdy w końcu dotarłyśmy na miejsce ujrzałyśmy przepiękny wodospad Mizu. Po wyrazie pyszczka Ivey widać było, że była pod wielkim wrażeniem widząc coś tak pięknego. Uśmiechnęłam się do niej i opowiedziałam jej trochę o tym miejscu. Słuchała mnie uważnie jednak przerwałam w połowie kiedy ujrzałam Ashitę. Była w dobrym humorze bo z jej pyszczka nie schodził wielki uśmiech. Była taka sama jak zawsze, a jednak coś było inaczej. Podbiegłam do niej i od razu zaczęłam:
- Witaj Ashito, chyba znalazłam kolejnego wilka chętnego do dołączenia do naszej watahy. Przedstawiam ci Ivey.
Ashita odpowiedziała mi uśmiechem i podeszła do wadery:
- Nie stresuj się tak, musisz się wyluzować. – powiedziała spokojnie
Ivey cały czas w nerwach, po poznaniu nowego wilka odpowiedziała:
- N..Nie wszystko jest ok chyba. Miło mi cię poznać Ashito. – Odpowiedziała już trochę bardziej spokojna.
- Cieszę się, że postanowiłaś dołączyć do naszej watahy witamy cię z wielką radością. Amico może miałabyś ochotę oprowadzić Ivey po naszych terenach? Sama z chęcią bym to zrobiła, ale mam teraz mnóstwo rzeczy na głowie. – powiedziała troszkę zakłopotana.
- Oczywiście z wielką chęcią. – powiedziałam i pokiwałam głową porozumiewawczo.
Ashita w mgnieniu oka zniknęła w krzakach, a mnie zastanawiało o co może chodzić. Podeszłam do Ivey która spuściła z siebie powietrze i zapytałam.
- I co aż tak źle było?
- Nie było naprawdę w porządku – powiedziała ucieszona wadera.
Po tych słowach ruszyłyśmy w głąb Stardust Forest podziwiając tereny watahy.
<Ivey co chciałabyś zobaczyć jako pierwsze? ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT