niedziela, 27 września 2015

Od Mavis C.D Daiki

 Basior odwrócił się i uszy lekko mu oklapły, kiedy zobaczył gromadę piętnastu wilków. A ja stałam za nim, uśmiechając się wesoło. Czyżby szykował się kolejny członek? Ashita i Zuko, nasza świeżo upieczona para Alfa, wystąpili naprzód. Ashita zamieniła po cichu kilka zdań z Zuko, a potem, z szerokim uśmiechem, zwróciła się do czarno-niebieskiego basiora:
- Witaj na terenach Watahy Porannych Gwiazd. Jesteśmy pokojowo nastawieni i wielką nam sprawisz radość, jeśli postanowisz dołączyć. Widzisz, u nas, każdy jest mile widziany. Chętnie Cię do siebie przyjmiemy. Mam rację? - zwróciła się do reszty wilków, która za nią stała. 
 W tym tłumie rozpoznałam Ann, która leniwie opierała się o drzewo. Radosna Amica opierała się o bok swojego partnera, Gallardo. Zuko stał z uśmiechem kilka kroków za Ashitą. Gdzieś tam uśmiechali się Toshiro i Klairney, obok nich siedzieli w trójkę Sebastian, Error i Zayn. Nie mogło zabraknąć naszego Bety, Tiamo, oraz lekko znudzonego Liama. W cieniu stanął Vincent, obok niego jakaś wadera, chyba Alice. Natomiast Hitachi siedział na drzewie, obserwując wszystko.
 Na zawołanie Ashity wszystkie wilki wydały z siebie głośne wycie, do którego radośnie się przyłączyłam. Nieznajomy basior lekko się speszył tym entuzjastycznym przywitaniem i wydukał tylko:
- No... dobrze, zostanę.
- Doskonale - ucieszyła się Ashita. - Dobrze... kto by Cię tu oprowadził...
 Odwróciła się i zaczęła wodzić wzrokiem po zgromadzonych. A potem odwróciła się i natrafiła wzrokiem na mnie. W spojrzeniu jej niebieskich oczu zatliła się mała iskierka, która ulotniła się w słowie:
- Mavis.
 Kiwnęłam łbem, zgadzając się na oprowadzenie nowego basiora. Podeszłam do niego i szturchnęłam go lekko w bok, po czym zapytałam:
- Jak masz na imię?
- Daiki - odpowiedział samiec, patrząc na mnie z dobrze skrywaną wyższością.
- Ja jestem Mavis, czego pewnie zdążyłeś się domyślić - oznajmiłam, zarzucając lekko łbem i kierując się przed siebie.
<Daiki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT