sobota, 26 września 2015

Od Amber Cd Klair

-Tak pamiętam - odpowiedziałam spokojnym głosem
-Czyli....jesteśmy przyjaciółkami , jak mogłam cię nie poznać ?
-No widzisz ja ciebie też nie poznałam! - Uśmichnęłam się do wadery
-To idziemy na polowanie ? -Zapytała spokojnie wadera 
-Okej to ruszajmy !
I poszłyśmy , nie mogłam uwieżyć że to moja przyjaciółka z dziecinstwa ciągle o tym myślałam i chyba Klair też już sama nie wiem ? totarłyśmy po 5 minutach
-Czekaj ! chyba coś szłyszę - zatrzymałam waderę łapą i zaczełam się skradać Klair ze mną zatrzymałam się i obserwowałam zdobycz chwile czekałyśmy i Hop! spoczyłyśmy i nacz zęby zanurzyły się w szyi ofiary 
-Udało się ! pierwsze polowanie z tobą ^.^ -Uśmiechnęłam się do wadery
-Cudownie ! , możemy się zabrać do jedzenia 
I się zabrałyśmy do jedzenia , jak juz zjadłyśmy zapytalam się Klair:
-Może pujdziemy na spacer , chcę z tobą zpędzić jak najwięcej czasu !
podniosłam brew .

Klair?<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT