wtorek, 29 września 2015

Od Alice CD Daiki'ego

-Bo wiesz...
Basior ponaglił mnie łapą.
-Bo...nie wiem czy chcesz,ale ja widziałam takie super hiper wypasione stado-zmieniłam temat-i nie wiem,czy mógłbyś,znaczy chciałbyś ze mną upolować jakąś sztukę może...-zaburczał mi brzuch.
-Okej. Trzeba było tak od razu ...a nie taka cisza...
Uśmiechnęłam się i zaprowadziłam nas na polankę.
-Pacz! Widzisz?-powiedziałam cicho.
-Nom. Duże stado. Tylko zbyt zwarte...
-Oj tam,oj tam. Nie widzisz tej małej bezbronnej sarenki?-spytałam.
-Bo ja tam widzę jednak dorosłą sarnę z wadą kończyny...szybko nie ucieknie-szepnął.
-Ok. To polujemy na tą twoją sarnę,ok?-uśmiechnęłam się.
-Ok-też się lekko uśmiechnął.
Widać było tą chęć mordu w jego oczach.
-To co? Lecim?-spytałam radośnie.
-Dobra. Tylko trzeba wymyślić strategię.
-Oj tam strategia! Dawaj na spontan!-rzuciłam się do przodu.
-Czekaj,to nie tak!-syknął,lecz też rzucił się do biegu.
Chwilę później on przegryzał jej tętnicę,a ja gryzłam ją w brzuch...

Daiki? Jemy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT