poniedziałek, 21 września 2015

Od Ivey cd Amici

No szczerze mówiąc liczyłam na gorsze słowa. Jakieś długie ciągi tego, co można a czego nie. Było na prawdę OK. Spojrzałam na Amicę, która natychmiastowo się uśmiechnęła. Ruszyłyśmy przed siebie, coraz bardziej słychać było wyraźny szum wody. Amica zaczęła opowiadanie o tym dziwnym miejscu od słów ''Jesteśmy przy Źródłach Shinzen''. Coś jakby w przydziale muzeum... Dalej zaczęło się opowiadanie o tym miejscu. Słuchałam go z lekkim zaciekawieniem. Czyli gdy się w nich wytaplam, to będę spokojna. Muszę zapamiętać, na pewno się przyda. Ciekawe, dlaczego tak jest. Że niby wejdę i od razu jest mi lepiej? Widziałam o wiele dziwniejsze rzeczy, niż ta, więc nie ma co się nad nią zastanawiać.
-A tam są Szpiczaste Góry.- Kontynuowała.
(Amica?Wena mi opadła :<)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT