wtorek, 22 września 2015

Od Amici CD Ivey

Kiedy przedstawiłam Ivey Spiczaste góry na pyszczku wadery pojawiło się zastanowienie i chęć przygody. Popatrzyłam na nią i powiedziałam:
- Spiczaste góry są jednym z cięższych terenów do pokonania chyba, że masz możliwość latania. Wilki z naszej watahy przychodzą tu poprawić swoją wytrzymałość.
- Wow to musi być przygoda wybrać się tam na jakąś wyprawę. – Powiedziała zainteresowana wadera.
- Powiem ci tyle, jak tylko przedstawię ci tereny i członków watahy to z przyjemnością wybiorę się z tobą w góry. –Powiedziałam z uśmiechem
Po tych słowach z pyszczka Ivey całkowicie zniknął uśmiech.
- Jak to mam jeszcze poznać inne wilki? – Powiedziała nieco przygnębiona i zażenowana.
- Oczywiście! Jeśli już należysz do naszej rodziny to wypadałoby poznać kogoś więcej niż alfę prawda? – Powiedziałam wyraźnie, a wadera była coraz bardziej zestresowana.
- Nie martw się mamy jeszcze mnóstwo terenów do zwiedzenia, zanim poznasz jeszcze kogoś. Ewentualnie możemy się na kogoś natknąć, ale to przecież nic takiego.
- Mhm. – wadera pokiwała głową.
Szłyśmy dlaej kiedy zaczęłam opowiadać o kolejnych terenach.

<Ivey? Totalny brak weny…>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT