sobota, 26 września 2015

Od Riki do Toshiro

- W sumie- czemu nie?- uśmiechnęłam się do basiora. Nadal nie mogłam uwierzyć w to, że jakiś Gwiezdny Duch się ze mną przywitał ale nie dałam tego po sobie poznać.
- To fajnie. Może pójdziemy do Wodospadu Mizu?- zaproponował basior. Pokiwałam głową za znak, że mi pasuje i ruszyliśmy w stronę naszego celu. Po drodze upolowałam zająca którego zjadałam wraz z Toshior.
- Jak to jest mieć taką moc?- zapytałam basiora podczas drogi.
- Ale jaką?- rzekł bo za bardzo nie wiedział o jaką moc mi chodzi.
- Moc tych Gwiezdnych duchów- odparłam.
- Całkiem ciekawie. Jednak nie mogę ich długo trzymać w świecie rzeczywistym bo tracę energię. Ale myślę, że to dość jasne- uśmiechną się do mnie pogodnie basior. Odwzajemniłam uśmiech. Minęła chwila a ja zaczęłam się trochę nudzić. Więc ja to ja zaczęłam sobie nucić wymyśloną przez mnie piosenkę.
- Lubisz śpiewać, co?- wyrwało mnie z zadumy pytanie Toshiro.
- Ja? Co? Em… Tak- schyliłam łeb.
- Może powinnaś wystąpić w Amfiteatrze?- zaproponował mi basior i popatrzył na mnie. Przeraziłam się. Ja na scenie a na trybunach ogromna publiczność. Coś strasznego. Nie dałabym rady, zwiała bym. Lecz mam nadzieje, że kiedyś się przełamie ale to będzie chyba za długi czas.
- Wiesz… Może lepiej nie… Kiedyś? Kto wie, kto wie… Ale na razie nie- odpowiedziałam.
- Rozumiem- rzekł pognie do mnie. Podniosłam trochę łeb i na chwile się uśmiechnęłam. W końcu dotarliśmy na miejsce. Podbiegłam do jeziorka i zaczęłam pić wodę. Basior dołączył do mnie. Spokojnie chłeptaliśmy wodę gdy nagle powstał jakiś w jeziorze i wciągną nas oboje. Chwile byliśmy pod wodą kręcą się. Wyrzuciło nas w jakieś jaskini. Za nami był ściana i po bokach więc ani śladu po wodze. Nie licząc tej która z nas spływała. Zaczęłam się rozglądać i dostrzegłam jakieś światełko w oddali. Popatrzyłam na basiora i gestem pokazałam byśmy poszli w jego stronę. Kiedy już dochodziliśmy do niego to zobaczyłam jakąś krainę w ogóle mi nie znaną. Spojrzałam na Toshiro.
- Co to za miejsce?- z pytałam.


<Toshiro? Wybacz, że tak krótko>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT