niedziela, 27 września 2015

Od Gallardo cd Amici

Siedziałem jak wryty, nie mogłem uwierzyć że to Amica zaproponowała mi partnerstwo. Czułem się jak ostatni kretyn. To basior powinien zaproponować coś takiego waderze a nie na odwrót. Wiedziałem że gdyby mnie nie uprzedziła sam bym zadał jej to pytanie, ale już po ptokach. Bardzo zarumieniony odpowiedziałem: 
- Oczywiście że tak moja najdroższa. Życia sobie bez ciebie nie wyobrażam ale... Czemu stawiasz mnie w takiej sytuacji? To ja powinienem cię o to poprosić. - spuściłem głowę patrząc w ziemię.
- Chciałam być nie szablonowa. Przecież nigdzie nie ma zakazu żeby wadera nie mogła prosić basiora o partnerstwo. Poza tym zgodziłeś się jesteśmy razem tylko to się liczy. - Ami uśmiechnęła się czule i przytuliła się do mnie.
Byłem bardzo szczęśliwy w końcu znalazłem waderę swojego życia. Wiedziałem że będziemy musieli wszystkim powiedzieć o naszym związku i może zorganizowalibyśmy jakieś wesele? Kto wie, ale wszystko w swoim czasie. Na razie cieszyliśmy się własnym towarzystwem, siedząc i przytulając się. Nie zauważyliśmy nawet jak z południa zrobił się środek nocy. W końcu postanowiliśmy wrócić do jaskini. Stwierdziliśmy że jutro wszystkim powiemy o naszym związku. Jezu jaki ja jestem zakochany w Amica.

<<Ami?? Będzie wesele??^^>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT