środa, 30 września 2015

Od Mack'a Cd Alice


-Aleja zakochanych powiadasz.....-Uśmiechnąłem się.
-Czy ty czasami czegoś nie kąbinujesz?- Warknęła
-Niee.....z kąd taki pomysł?
-No dobrze jak nic to nic
-To jak chciałaś to lecimy do Spiczastych Gór chciałaś iść to pujdziesz.
-No okej- Wadera uśmiechnęła się
Poleciliśmy więc i po jakiś dobrych 20 minutach dotarliśmy i zeszliśmy na ziemię

*Na ziemi*
-To jak chciałaś tu być to jesteś, nie byłaś tu nigdy?
-No nie
-To możemy się porozglądać, i odwiedzić Aleje Zakochanych- Powiedziałem szybko
-Gdzie pujdziemy?
Obruciłem oczami i powiedziałem:
-Nie, nie już nic
-Idziemy w te góry czy nie? - Popatrzałem na waderę
-No oczywiście!
Poszliśmy, nie śpieszyło się nam ponieważ rozmawialiśmy z godzinę ale kiedyś musieliśmy dotrzeć i doszliśmy na sam czubek góry
-Łał nie wiedziałam że aż tak daleko dojdziemy-Wadera zrobiła wielkie oczy
-No rozmowy się opłacają, nawet z nieznajomym
Usiadłem, a po chwili poczułem jak wadera się we mnie wtuliła to było miłe ale czas wpatrywania się w niebo się skończył bo zaproponowałem waderze żebyśmy już poszli
-Może już pujdziemy?-Powiedziałem
-No okej-Wadera powiedziała ze smutną miną
Kiedy szliśmy po drodze wypatrzyłem Aleje Zakocanych zawróciłem , wziąłem wadere za łapę i pobiegłem
-Gdzie ty mnie prowadzisz?! - Wadera była niazapokojaona
-Zobaczysz, noo to taka jagby niespodzianka
-Ehh....no okej
Kiedy już byliśmy prawie na miejscu kazałem Alice zamknąć oczy weszliśmy przeszliśmy kawałek i pozwoliłem waderze otworzyć oczy
-Możesz już je otworzyć - Uśmiechnąłem się do wadery
-Czy to jest Aleja Zakochanych ? przecież nie jesteśmy parą
-Po 1- Tak jest to Aleja Zakochanych a po 2- możemy zostać parą w każdej chwili

>>Alice<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT