niedziela, 27 września 2015

Od Amici CD Gallardo

Wróciliśmy do jaskini bardzo późno. Od razu poszliśmy spać, jednak jeszcze przez chwilę nie mogłam uwierzyć, że mam partnera. Byłam taka szczęśliwa, nie mogłam doczekać się jak wszystkim o nas powiemy. Przytulona do Gallusia usnęłam.
Kiedy rano obudziłam się dostrzegłam, że basiora nie ma. Zastanawiałam się co się stało. Obok posłania leżało kawałek mięsa oraz karteczka od mojego ukochanego: „Smacznego kochanie niedługo wrócę <3”. Z przyjemnością zabrałam się za jedzenie. Po jakiś 40 minutach w wejściu stanął Gallardo trzymając w łapie cudowny wianek zrobiony z małych białych kwiatuszków. 


Podszedł do Mie i założył mi go na głowę. Czułam się jak księżniczka. W ramach podziękowania pocałowałam go. Rozmawialiśmy jeszcze trochę kiedy usłyszeliśmy z zewnątrz głosy innych wilków. Postanowiliśmy że skoro większość już wstała powiemy im od razu od naszym związku.
Kiedy wyszliśmy z jaskini ujrzałam: Toshiro, Klairney, Ivey, Marry, Sebastiana, Riki, Amber, Annabell i kilka innych wilków oraz naszą świeżą parę alfa Ashitę i Zuko. Stwierdziłam że to idealny moment aby im wszystko powiedzieć.
Podeszliśmy i z wszystkimi się przywitaliśmy aż w końcu ogłosiłam:
- Słuchajcie moi kochani razem z Gallardo chcielibyśmy ogłosić że jesteśmy razem.
Wszystkie wilki początkowo osłupiały, ale potem zaczęły nam gratulować. Kiedy odebraliśmy w końcu wszystkie cudowne gratulacje, podeszliśmy do pary alfa:
- Witajcie Ashita, Zuko skoro tak naprawdę jeszcze nie mieliście wesela to co powiecie na takie podwójne razem z nami? 

<<Ashita? Zuko? Co wy na to?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT