piątek, 25 września 2015

Od Amber Cd Toshiro

Wyszłam z wody nie muwiąc mojemu towarzyszowi usiadlam i patrzałam na basiora on jak zauważył ze wyszłam z wody , zrobił to samo i usiadł siedzieliśmy ja patrzałam w swoje odbicie w wodzie i je ciągle psułam a Tosh patrzał się co robię wkońcu msiałam coś powiedzieć i powiedziałam 
-To.....co robimy ?
-Yyy ? 
-To teraz ja coś zaproponuje ^.^ chociaż nie znam się tak dobrze jak ty na tutejszych terenach 
-Ok to mnie oświeć - uśmiechną się szeroko basior
-Nie powiem ci gdzie pujdziemy to będzie tak jagby niespodzianka 
I poszlismy nie widziałam nawet gdzie idziemy ale gdzieś musiałam szłam i zobaczyłam jakieś góry odrazu przyszpieszyłam i jak już byłam dosyś blisko Tosh powiedział 
-Przyszłaś potrenować ?
-Noooo tak lub nie ?
-To idziemy się przejśc?
-Ok
posliśmy po 5 minutach biegłam byłam siekawa czy Tosh za mną pobiegnie i pobiegną ^.^ znudziło mi się już to chodzenie po rużnych terenach chciałam no tak jagby przećyć Przygodę !
-Oststnio wspominałeś coś o przygodzie tak ?
-No tak 
-To może ją przeżyjemy ?
Uniosłam brew i uśmiechnęłam się do basiora

Toshiro?<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT