niedziela, 20 września 2015

Od Error'a cd Amici

Na dźwięk mojego głosu Wadera podskoczyła jak oparzona i mało co nie wpadła do wody
- Spokojnie - Machnąłem łapą w geście okazania jaka to moja postać jest nie istotna - To tylko ja
Wyszczerzyłem zęby w uśmiechu
- Cz - Cześć - Zaczęła niepewnie Wadera - Wystraszyłeś mnie
- Bywa - Odparłem lekceważąco,ale za chwilę dodałem - A na imię masz... ?
- Amica
- Yhymm ciekawie - Zachichotałem
- Może teraz ty się przedstawisz ?
- Jestem Stefan
Wadera posłała mi zdumione spojrzenie
- Dobra bez jaj nazywam się Delfin
- Naprawdę myślisz,że możesz sobie tak ze mnie żartować ? - Amica uniosła brew
- Jestem Error - Westchnąłem - Jesteś z watahy ?
- Tak od jakiegoś czasu owszem - Wadera uśmiechnęła się
- Przypominam sobie, widziałem cię tu już kiedyś

(Amica ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT