piątek, 25 września 2015

Od Amber Cd Klairney

Zabrałam się dosyć niechętnie do jedzenia ale wziełam z 3 kęsy i usiadłam , czekając na Klairney jak już zjadła wstałam i powiedzialam
-Więc.. Klairney jesteś w tej watasze to może gdzieś pujddziemy no wiesz żebyśmy się lepiej poznały
-Oczywiście !
-To może pujdziemy tam gdzie łapy poniosą , nie do danego miejsca
-Dobra to idziemy
I szłyśmy, po drodze rozmawiałyśmy i dotarłyśmy na Źródła Shinzen już tam kiedyś byłam więc dośyć dobre znam to miejsce pobiegłam i wskoczyłam do wody i Hlas !
-Idziesz ? - Zaśmiałam się
-Okej - I wadera dolączyła do mnie zaczełam ją chlapać ona odwdzięczyła się chlapaniem i kiedy wadera sie odwruciła zanurkowałam byście widzieli minę Klair
-Amber ?! jesteś ?
Wypuściłam bąbelki i wciągnełam waderę bod wodę usmiechnęłam się do niej i prubowałam zamachać ogonem ona uśmiechnęła się , ja się wynurzyłam wyciągając z pod wody Klair
-Było Extra !
-No powturzyła bym to ^.^ - Zaśmiała się wadera
Zamachałam ogonem i wyszłam z wody.


Klair? Sory że musiałas tak długo czekać<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT