niedziela, 20 września 2015

OD Amber CD Toshiro

Myślałam i czekałam aż w końcu wyjdzie nie musiałam długo czekać po chwili basior wyszedł , byłam zdziwiona założyłam sie że nie wyjdzie bez mojej pomocy , no ale basiory to nie co wadery spojrzałam na niego i powiedziałam
-Nie musiałam długo czekać aż wyjdziesz
-No nie musiałaś , teraz jak wyszedłem może gdzieś pujdziemy?
-Okej ale gdzie ?
-Daj chwilę......może do Stardus Forest
-Okej to idziemy nie znam się tak dobrze jak ty na teranach
I poszliśmy szliśmy i rozmowy ciągły się i ciągły myślałam kiedy dojdziemy i po 10 minutach byliśmy na miejscu , zrobiłam wielkie oczy na widok takiego pięknego terenu
-Pięknie tu
-Tak wiem dlatego cię tu przyprowadziłem
Uśmiechnęłam się do basiora
-Już myślałam że przyprowadzisz mnie w jakieś straszne miejsce
-Nigdy bym nie przyprowadził tak ładnej wadery w straszne miejsce
Zarumieniłam się i spojrzałam w oczy basiora

<Toshiro?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT