Jako, że Vincent stał się Deltą, zdobył nowe żywioły, moce i punkty do statystyk. Oto one:
Energia:
Łupieżca-Vincent jest w stanie "wyssać" energię magiczną (całkowicie)
lub życiową (część) z dowolnego, żyjącego organizmu. Tym sposobem jest w
stanie znacznie osłabić przeciwnika, samemu zyskując na sile. Jest w
tym jednak mały haczyk, bowiem, gdy Vin pobierze zbyt dużo aury drugiego stworzenia może dosłownie oszaleć (coś na wzór
ostrej nadpobudliwości), a gdy już uda mu się "rozładować" nadmiar mocy
on sam będzie odczuwał skutki wycieczenia. Zatem techniki tej musi
używać z umiarem.
Darczyńca-ta zdolność pozwala Vincentowi na przekazanie swojej własnej
energii magicznej drugiej istocie, dodając jej tym samym sił, lecz on
sam straci wtedy moc. Vin ma również możliwość "przenoszenia" aury z
jednego stworzenia na drugie (o ile uzyska zgodę tego, który ma aury
użyczyć). Sam Vincent nie może użyć zapożyczonej mocy na samym sobie,
jak to jest w przypadku Łupieżcy.
Wiązka Energii-w zasadzie nic wielkiego-Vincent zbiera część swej
energii w jednym punkcie swojego ciała po czym uwalnia ją w postaci
długiej, pojedynczej wiązki światła, lub kilkudziesięciu mniejszych,
które wystrzeliwuje niczym kolce. Promienie te poruszają się niemal z
nad dźwięczną prędkością, niemal nigdy nie chybiają oraz są w stanie
przeszyć na wskroś najtwardszą nawet strukturę. Technika ta zabiera dość
sporo energii, więc o ile Vin jakoś jej nie uzupełni to padnie
wyczerpany po ledwie pięciu użyciach.
Umysł:
Koszmar-umiejętność umożliwiająca wtargnięcie do umysłu innej istoty,
poznaniu jej najgłębszych koszmarów i uwolnieniu ich. Dotknięcie tym
atakiem stworzenie doświadcza swych największych fobii, które nagle się
urzeczywistniają, stając na rozkaz Vincenta. Koszmary będą tak długo
dręczyć ofiarę, aż ta nie umrze lub Vin zaprzestanie używać tej
techniki. Koszt energii nie jest duży, lecz odbija się to na
Vincencie-bowiem przez kolejne trzy noce śnić mu się będą strachy
dotkniętych tą umiejętnością.
Ukojenie-działa dokładnie odwrotnie do Koszmaru. Ukojenie wprowadza
siebie lub inne stworzenia w stan największego wewnętrznego spokoju jaki
w ogóle może istnieć. Wszelkie smutni i problemy odchodzą w dal,
pozostają tylko pozytywne emocje, radosne wspomnienia, marzenia, cisza i
relaks. Istoty dotknięte tym stanem szybciej odzyskują siły, ich rany
sprawniej się goją, sen jest spokojniejszy. Mimo to bardzo łatwo jest
zakłócić tą technikę, bowiem wystarczy lekkie zakłócenie w postaci np:
uderzenia, by "wrócić do rzeczywistości". W dogodnych warunkach stan
tego utrzymuje się około trzy godziny. Nie zabiera Vinowi dużo aury.
Telepatia-Vin potrafi kontaktować się za pomocom myśli z wybranymi
osobnikami, max pięcioma naraz. Jest możliwość komunikacji za pomocą
słów, obrazów, a także opcja rozpoznawania położenia odbiorcy np: Vin
wie, że drugi wilk znajduje się w górach lub w odległości 2 km od niego.
Połączenie może zostać w każdej chwili przerwane zarówno przez Vincenta
jak i innego uczestnika rozmowy. Gdy odległość między wilkami wyniesie
więcej niż 10 km kontakt samoistnie się urywa.
Dodatkowe:
Naśladowca-Vin kopiuje zdolności zarówno fizyczne jak i magiczne innego
stworzenia. Może je swobodnie używać, jednak koszt aury jest taki sam
jak u osoby, od której technikę pobrano. Umiejętności zanikają po około
dwóch godzinach.
Psychokineza-daje możliwość manipulowania różnymi przedmiotami, a nawet
istotami żywymi. Vincent może je unosić, przenosić, formować w dowolne
kształty, wykręcać, rzucać itp. Im większa jest rzeczy/osoba, tym więcej
wysiłku w manipulowanie nim trzeba włożyć. Mniej oporne obiekty Vin
może nosić wręcz bez ograniczeń.
10 kolejnych punktów do rozdania:
3 punkty do Siły, 3 punkty do Szybkości oraz 4 punkty do Siły Magicznej
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz