piątek, 18 września 2015

Nowe moce Vincenta!

Jako, że Vincent stał się Deltą, zdobył nowe żywioły, moce i punkty do statystyk. Oto one:
Energia:

Łupieżca-Vincent jest w stanie "wyssać" energię magiczną (całkowicie) lub życiową (część) z dowolnego, żyjącego organizmu. Tym sposobem jest w stanie znacznie osłabić przeciwnika, samemu zyskując na sile. Jest w tym jednak mały haczyk, bowiem, gdy Vin pobierze zbyt dużo aury drugiego stworzenia może dosłownie oszaleć (coś na wzór ostrej nadpobudliwości), a gdy już uda mu się "rozładować" nadmiar mocy on sam będzie odczuwał skutki wycieczenia. Zatem techniki tej musi używać z umiarem.
Darczyńca-ta zdolność pozwala Vincentowi na przekazanie swojej własnej energii magicznej drugiej istocie, dodając jej tym samym sił, lecz on sam straci wtedy moc. Vin ma również możliwość "przenoszenia" aury z jednego stworzenia na drugie (o ile uzyska zgodę tego, który ma aury użyczyć). Sam Vincent nie może użyć zapożyczonej mocy na samym sobie, jak to jest w przypadku Łupieżcy.
Wiązka Energii-w zasadzie nic wielkiego-Vincent zbiera część swej energii w jednym punkcie swojego ciała po czym uwalnia ją w postaci długiej, pojedynczej wiązki światła, lub kilkudziesięciu mniejszych, które wystrzeliwuje niczym kolce. Promienie te poruszają się niemal z nad dźwięczną prędkością, niemal nigdy nie chybiają oraz są w stanie przeszyć na wskroś najtwardszą nawet strukturę. Technika ta zabiera dość sporo energii, więc o ile Vin jakoś jej nie uzupełni to padnie wyczerpany po ledwie pięciu użyciach.

Umysł:

Koszmar-umiejętność umożliwiająca wtargnięcie do umysłu innej istoty, poznaniu jej najgłębszych koszmarów i uwolnieniu ich. Dotknięcie tym atakiem stworzenie doświadcza swych największych fobii, które nagle się urzeczywistniają, stając na rozkaz Vincenta. Koszmary będą tak długo dręczyć ofiarę, aż ta nie umrze lub Vin zaprzestanie używać tej techniki. Koszt energii nie jest duży, lecz odbija się to na Vincencie-bowiem przez kolejne trzy noce śnić mu się będą strachy dotkniętych tą umiejętnością.
Ukojenie-działa dokładnie odwrotnie do Koszmaru. Ukojenie wprowadza siebie lub inne stworzenia w stan największego wewnętrznego spokoju jaki w ogóle może istnieć. Wszelkie smutni i problemy odchodzą w dal, pozostają tylko pozytywne emocje, radosne wspomnienia, marzenia, cisza i relaks. Istoty dotknięte tym stanem szybciej odzyskują siły, ich rany sprawniej się goją, sen jest spokojniejszy. Mimo to bardzo łatwo jest zakłócić tą technikę, bowiem wystarczy lekkie zakłócenie w postaci np: uderzenia, by "wrócić do rzeczywistości". W dogodnych warunkach stan tego utrzymuje się około trzy godziny. Nie zabiera Vinowi dużo aury.
Telepatia-Vin potrafi kontaktować się za pomocom myśli z wybranymi osobnikami, max pięcioma naraz. Jest możliwość komunikacji za pomocą słów, obrazów, a także opcja rozpoznawania położenia odbiorcy np: Vin wie, że drugi wilk znajduje się w górach lub w odległości 2 km od niego. Połączenie może zostać w każdej chwili przerwane zarówno przez Vincenta jak i innego uczestnika rozmowy. Gdy odległość między wilkami wyniesie więcej niż 10 km kontakt samoistnie się urywa.


Dodatkowe:

Naśladowca-Vin kopiuje zdolności zarówno fizyczne jak i magiczne innego stworzenia. Może je swobodnie używać, jednak koszt aury jest taki sam jak u osoby, od której technikę pobrano. Umiejętności zanikają po około dwóch godzinach.
Psychokineza-daje możliwość manipulowania różnymi przedmiotami, a nawet istotami żywymi. Vincent może je unosić, przenosić, formować w dowolne kształty, wykręcać, rzucać itp. Im większa jest rzeczy/osoba, tym więcej wysiłku w manipulowanie nim trzeba włożyć. Mniej oporne obiekty Vin może nosić wręcz bez ograniczeń.

10 kolejnych punktów do rozdania:
3 punkty do Siły, 3 punkty do Szybkości oraz 4 punkty do Siły Magicznej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT