poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Profil wilka- Toshiro


Imię: Toshiro
Przezwisko/ ksywka: Shiro, Tosh, Tosiek
Motto: ,, Przygody same się nie znajdują. Przygody trzeba odkryć i je przeżyć” i ,,Przeszłość często boli. Można od niej uciekać, bądź też wyciągnąć z niej jakieś wnioski".
Wiek: 2,5 roku
Płeć: basior
Charakter: Toshiro to wiecznie goniący za przygodą wilk. Kocha kiedy coś się dzieje, nigdy nie ma dość zabaw, wrażeń, wycieczek i walk- choć nienawidzi krzywdzenia słabszych. Ma dość duże poczucie humoru. Uwielbia biegać, szczególnie w towarzystwie przyjaciół. Jego zainteresowaniem jest również rozwiązywanie wszelakich zagadek, łamigłówek itp. Ciężko mu przychodzi przełknięcie porażki i przyznanie się do błędu. Jest też bardzo porywczy, często zdarza mu się wywołać bójkę czy sprzeczkę. Swoich towarzyszy chroni za wszelką cenę, zaś najbliższe mu osoby wręcz przesadnie, zdarza mu się być wobec nich nadopiekuńczym. Nie stroni od walk, czy to ze znajomymi dla zabawy, czy też z wrogiem w obronie swoich przyjaciół. Z pozoru wydaje się niczym nie przejmować i nie przywiązywać do niczego wagi, jednak pozory mylą. Wewnątrz jest bardzo uczuciowy, dość łatwo go zranić. Krzywdę pamięta długo, nawet tą najmniejszą. Nawet jeśli wybaczy, nie zapomni.
Lubi: zimę; przeżywać przygody; biegać; rozwiązywać łamigłówki i krzyżówki
Nie lubi: gorąca; wilków nie przejmujących się swoimi towarzyszami; nudy; formalności
Boi się: wysokości; utraty bliskich
Aparycja: Toshiro posiada średniej długości białą sierść z ,,grzywą” ciągnącą się od łba do szyi w tym samym kolorze. Jego oczy mają błękitną barwę, przywodzącą na myśl lód. W pysku często trzyma długą, drewnianą laskę o potężnej magicznej mocy. Kiedy jej nie potrzebuje, zamyka ją w Magicznej Szafce, bądź zakłada na grzbiet.
Hierarchia: Gamma
Profesja: Mag
Żywioł: Magia Zaklęć, Magia Gwiezdnych Duchów
Moce:
- Zaklęcie Iluzji i Znikania: Przemiana oraz Nicość!: za pomocą swojej magicznej laski może sprawiać, że np. mysz będzie wyglądała jak smok, bądź kwiat jak wilk. Potrafi przemieniać również siebie. Postać pod wpływem tego zaklęcia ma te same umiejętności, co stworzenie, w które zostało przemienione. Druga część zaklęcia powoduje zaś, że te same postacie stają się niewidzialne, jednak nadal są pod przemienioną postacią. Toshiro może używać obu na raz, tylko jednego z tych zaklęć, bądź w odwróconej kolejności.
- Zaklęcie Schowka: Zmniejszenie i Magiczna Szafka!: za pomocą swojej magicznej laski, Toshiro może dowolnie zmniejszyć dany obiekt, jednak jeśli jest to istota żywa, musi ona utrzymywać stały kontakt wzrokowy z Shiro, bądź wyrazić zgodę na zaklęcie. W drugiej części techniki, basior umieszcza dowolny obiekt w swojej ,,szafce”, która znajduje się w innym wymiarze, stworzonym przez Toshiro. Może on po nim swobodnie podróżować i zamykać w nim wrogów, przeszkody, bądź udać się tam z przyjacielem, by mieć czas na wygojenie ran. Toshiro może używać obu na raz, tylko jednego z tych zaklęć, bądź w odwróconej kolejności.
- Zaklęcie Równowagi: Pióro i Młot!: Toshiro w pierwszej części zaklęcia może uspokoić rozszalały tłum, bądź załagodzić kłótnie, a także uzupełnić braki w przedmiotach nieożywionych (np. jeśli cegła się pokruszyła, przywrócić ją do poprzedniego stanu, nie działa na żywe istoty). W drugiej części zaklęcia basior może wywołać kłótnie, bądź podburzyć spokojny tłum, czy osobę. W przypadku przedmiotów nieożywionych, może je całkowicie zniszczyć, bądź tylko ich część. Toshiro może używać obu na raz, tylko jednego z tych zaklęć, bądź w odwróconej kolejności.
- Zaklęcie Bitewne: Zbroja i Miecz!: Toshiro w pierwszej części zaklęcia tworzy zbroję, która od razu jest na jego ciele. Zbiera różne zbroje i chowa je do Schowka, by w walce korzystać z tej, która jest akurat potrzebna. W drugiej części zaklęcia laska basiora przemienia się w miecz. Podobnie jak w Zbroi, może on używać różnych rodzajów broni, przez sztylety, po miecze i topory. Toshiro może używać obu zaklęć na raz, tylko jednego z nich, bądź obu w odwróconej kolejności.
- Zaklęcie Pamięci: Pamięciowy Twór i Nić Czasu!: W pierwszej części zaklęcia, Toshiro może zapamiętywać techniki, jakich użył przeciwnik by potem samemu móc ich używać. Im więcej technik, tym słabszą będą one miały moc w jego łapach. W drugiej części zaklęcia basior może opleść srebrną nicią dowolny przedmiot nieożywiony. Czas się wtedy dla tej rzeczy zatrzyma na maksymalnie 2000 lat. Jeśli zaś oplecie nią jakąś istotę, unieruchomi ją na maksymalnie tydzień- zależy to od mocy stworzenia. Toshiro może używać obu zaklęć na raz, tylko jednego z nich, bądź obu w odwróconej kolejności.
- Zaklęcie Ciężaru: Ołów i Hel!: W pierwszej części zaklęcia, Toshiro sprawia, iż dowolne ciało nieożywione bądź żywe dosłownie wypełni ołów, uniemożliwiając mu jakikolwiek ruch. Zaś w drugiej części, basior wypełnia dany obiekt helem, czyniąc go niezwykle lekkim, przez co unosi się w powietrzu, co może służyć przy patrolowaniu okolicy. Zaś najpopularniejszym ich zastosowaniem jest unieszkodliwienie wroga, jednak szkopuł tkwi w tym, iż w czasie wykonywania tego zaklęcia, Tosh nie może się poruszyć choćby o milimetr.

- Przyzwanie Wodnika: Aquarias!- za pomocą złotego klucza, Toshiro przywołuje Gwiezdnego Ducha, Wodnika o imieniu Aquarias. W czasie walki, ta korzysta głównie z wody, którą przechowuje w swoim dzbanie. Wyzwala z niego wtedy wodę pod bardzo dużym ciśnieniem, która z ogromną prędkością, siłą i celnością leci w kierunku przeciwnika. Ten Gwiezdny Duch potrafi także wyzwolić ze swojego dzbana wielką falę wody, która całkowicie zalewa teren w najbliższym otoczeniu.
Aquarias: Klik jest Duchem, z którym Toshiro jest najmocniej związany, zapewne dlatego, iż zna go od bardzo dawna. Aquarias to syrena o niebieskim ogonie ryby, a także błękitnych oczach. Na czole nosi diadem. Posiada również czarny naszyjnik, kryształowe kolczyki i biało-niebieskie bikini. Jest także bardzo wybuchowa, łatwo ją zirytować. Toshiro często określa ją jako swojego najsilniejszego Gwiezdnego Ducha. Do jej przyzwania, Toshiro musi zanurzyć jej klucz w wodzie.
-  Przyzwanie Bliźniąt: Gemini!: za pomocą złotego klucza, Toshiro przywołuje dwa Gwiezdne Duchy, Gemini. Są one właściwie jednością, choć posiadają dwa ciała. W trakcie walki przemieniają się one w ostatnią osobę, której dotknęły. Znają wtedy jej wszystkie myśli, uczucia, wspomnienia itp., oraz mogą korzystać z każdej techniki i umiejętności danej postaci. Mogą one także w swojej prawdziwej formie lewitować w powietrzu. Jednak moc Bliźniąt jest ograniczona i mogą przemieniać się jedynie w osoby, które władają podobną do nich magią. Często stają się więc klonem Toshiro, walcząc razem z nim.
Gemini: Klik są Duchami Bliźniąt. Oba zachowują się bardzo dziecinnie i do mało czego podchodzą poważnie. Większość czasu spędzają na zabawach. Ich ciała są koloru niebieskiego, zaś ich okrągłe oczy czarne. Spodenki jednego Ducha są koloru pomarańczowego, zaś drugiego- czarne. Przez torsy mają przepasane brązowe sznury ze złotym kółkiem na środku.
- Przywołanie Lwa: Leo!-za pomocą złotego klucza, Toshiro przywołuje Gwiezdnego Ducha imieniem Leo. W trakcie walki, walczy on głównie wręcz, bądź korzysta ze swojego pierścienia. Kiedy uderza nim w przeciwnika, z obręczy wyzwala się złote światło w kształcie głowy lwa, która gryzie przeciwnika i tworzy eksplozję o dużym zasięgu rażenia.
Leo: Klik jest Gwiezdnym Duchem zodiaku Lwa. Przypomina wyglądem człowieka. Zawsze nosi elegancki garnitur i czerwony krawat. Jego jasnobrązowe włosy przypominają nieco grzywę lwa. Nosi także prostokątne okulary i złoty pierścień, który jest źródłem jego magicznej mocy. Jest liderem Gwiezdnych Duchów. W czasie walki zachowuje się spokojnie i odpowiedzialnie. Jednak kiedy nic nie zagraża jemu, czy jego przyjaciołom, staje się bardziej ,,luzacki". Uważany jest za typowego podrywacza, czasem nie wie, kiedy należy się wycofać. Lubi być w centrum zainteresowania, szczególnie wśród płci żeńskiej. Długo pamięta urazy i ma wiele ambicji.

- Kula Światła: Toshiro tworzy kulę światła, która wybucha, zadając wrogom użytkownika tej techniki ogromne obrażenia, zaś tym, których basior uznaje za przyjaciół, nie zrobi krzywdy. Ba, doda im nieco sił i wyleczy drobne rany. Technika ta wymaga mnóstwo energii od basiora.
- Krwista Włócznia: Poświęcając część swojej krwi, Toshiro może utworzyć z niej niezwykle potężną włócznię. Zapewnia ona basiorowi ogromną celność, a także niezwykłą szybkość, precyzję i siłę ciosów. Niestety, za każdym razem trzeba ją tworzyć od nowa, co sprawia, że wilk rzadko z niej korzysta.
Umiejętności: Toshiro jest bardzo silny i szybki, ma także doskonale rozwinięte poczucie równowagi, pomimo małej zręczności ruchów. Często określana się go jako nieco przygłupiego, ale w rzeczywistości jest bardzo inteligentny.
Historia: Toshiro mało co pamięta ze swojej przeszłości. Kiedy miał niecałe dwa lata, obudził się na pustyni. Miał pustkę w głowie. Przez chwilę wydawało mu się, że coś sobie przypomina- czarny, niebieski, biały, zielony… W następnej sekundzie kolory zawirowały, pozostawiając basiora bezsilnego. Długo leżał tak w bezruchu. Nagle poczuł na swoim policzku coś mokrego- wodę. Uniósł powoli łeb. Nad nim stał jakiś starszy wilk, który przedstawił się jako Jikan. Nieznajomy wyprowadził go z pustyni, dał jeść i pić, a na pożegnanie podarował mu laskę i księgę zapisaną w dziwnym języku. Wytłumaczył mu, że laska jest magiczna i posiada w sobie część mocy wszystkich bogów, zaś w księdze znajduje się spis wielu zaklęć. Na koniec dodał, że wspomnienia zostały odebranemu Toshiro nie bez powodu i czeka go ważne zadanie. A pamięć odzyska, kiedy je wypełni… Podarował mu również nowe imię: Toshiro. Następnie staruszek zniknął. Basior błąkał się po świecie przez kilka miesięcy, próbując odzyskać wspomnienia i rodzinę. Niestety, nikt nie umiał odpowiedzieć mu na pytania skąd jest, kim jest i gdzie są jego bliscy. Aż w końcu trafił do tej watahy…
Rodzina: Nie pamięta…
Partnerka: Klairney
Potomstwo: brak
Patron: Jikan
Talizman: Laska oraz księga otrzymana od Jikana.
Księga: Klik
Laska: Klik
Próbka głosu: Aqua Timez- MASK
Towarzysz: Shiro
Cel: Odzyskać pamięć i spotkać jeszcze raz Jikana, a także odnaleźć kogoś, kto dobrze rozumie runy, jakie są w księdze Toshiro.
Inne zdjęcia: brak
Dodatkowe informacje: Za każdym razem, gdy Toshiro używa jednego z Zaklęć z księgi, czas jego życia skraca się o trzy dni, dlatego używa tej magii tylko w ostateczności. Zazwyczaj podczas konfrontacji korzysta z pozostałych technik, bądź walczy wręcz. Kiedy chce użyć swoich zaklęć na sobie, musi zrobić to przed lustrem itp., dlatego zawsze nosi ze sobą takowe w Magicznej Szafce.
Przedmioty: Eliksir Żywiołu
Statystyki:
Siła: 8  ; Zwinność 4;  Siła magiczna: 10 ; Wytrzymałość: 8 ; Szybkość: 8 ; Inteligencja: 10
ZK: 107
Wykonane questy: 2
Pochwały: 1
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 11
Właściciel: Ayame

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT