Imię: Riki
Przezwisko/ Ksywka: -
Motto: ’’ Kiedy mam wybierać między złem a złem, wole nie wybierać wcale. ’’
Wiek: 4 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Riki jest marzycielką. Uwielbia przenosić się do swojego
świata wyobraźni. Czasami jak towarzyszy w nudnej rozmowie, przenosi się
do krainy swojej fantazji. Riki kocha ogółem śpiewać! Zawsze nuci sobie
coś pod nosem. A jak jest sama to potrafi nawet trochę głośniej
zaśpiewać. Jednak jak by miała wystąpić przed publicznością, chyba nigdy
by tego nie zrobiła. Choć chciała by się przełamać i to zrobić. Nawet
nie mogła by śpiewać przed jedną osobą. Jedyny wilk któremu mogła
śpiewać, była jej mama. A co do poznawania nowych wilków… Riki jest
typem samotnika jednak nie pogardzi przyjacielem. Mimo iż Riki wygląda
drobnie to walka nie jest dla niej niczym nowym. Nawet całkiem ją lubi.
Wadera też nie odmówi sobie śmiechu…
Lubi: Wyścigi z innymi wilkami, śpiewać, marzyć, walczyć.
Nie lubi: Nietolerancji innych, wolnego chodzenia.
Boi się: Dużej publiczności, utraty prawdziwego przyjaciela.
Aparycja: Riki, końcówkę ogona ma w kolorze fioletu który przechodzi
dalej w granat a później błękit. Te barwy nie zakrywają jej całego
ogona. Kiedy ogon Riki się kończy, kolory na nim się zwężają i wokół
nich (tylko na ogonie) pojawiają się jasne zielono- żółte wzorki.
Później na końcu ogona są dwa, również zielono- żółte ,,obręcze”. Barwy z
ogona zwężają się w cienką linię która ciągnie się na środek pleców i
zamienia się w kształt smoka, ustawiony głową do góry. Z pyska smoka na
plecach, wydobywa zielono- żółto- pomarańczowy płomień (taki wzór na
sierści), który później zmienia się z czerwień na włosach Riki. Kolejnie
jest różowy który znajduje się na włosach Riki wraz z czerwonym. Na
uszach Riki są trzy zielone linie i kilka kropek. Na tylnich łapach (na
górze) ma ,,obręcze” tak jak na ogonie tylko, że pomarańczowe.
Pomarańczową ma jeszcze linię na pyski która wiedzie od jednego oka,
przez pysk aż do drugiego oka. Nad nosem ma sześć kropek połączonych w
pary zielonymi liniami. Na przedniej- prawej nodze (na dole) na z dwie
zielone i dwie żółte ,,obręcze” tak jak na tylnich łapach i ogonie.
Ogółem cała sierść jest czarna.
Hierarchia: Zwykły członek
Profesja: Wojownik, Przywódca wojowników
Żywioł: Muzyka, Sny
Moce:
Ogłuszający śpiew- z pyska osoby która używa tej mocy, wydobywa się fala
dźwiękowa która ogłusza tymczasowo przeciwnika i w tym czasie można
przypuścić atak.
Hipnotyzujące nuty- dzięki tej mocy, tworzy się nuty które latają wokół
wroga i go hipnotyzują. W tedy jest czas na atak. Trwa 30 sekund.
Bariera dźwięku- jest to tarcza ochronna która chroni osobę rzucającą czar od wszelkich ataków. Trwa 2 minuty.
Zwodząca melodia- nieprzyjaciel jest pogrążony w pewnej melodii i tylko
ją słyszy. Nie wie co się dzieje wokół niego choć ma otwarte oczy. Można
wtedy atakować. Trwa półtorej minuty.
Podejrzany szum- można z dużej odległości wywołać dźwięk np. przez
liście. Przeciwnik zaskoczony tym odwróci głowę i wtedy jest możliwość.
Ogółem jest w tedy rozproszony.
Żywioł: Sny
Moce:
Koszmar- dzięki tej mocy można odszukać jakiś koszmar przeciwnika i spowodować, że staje się rzeczywisty dla osoby jaką chce się zaatakować. Nikt inny oprócz osoby atakowanej nie widzi tego koszmaru. Tedy jest czas na atak. Trwa minutę.
Ochronny sen- wilk używający mocy może zapaść w sen na półtorej minuty. Przez ten czas przeciwnik nie może zrobić dużej krzywdy wilkowi używającemu czaru. Przywraca też troszeczkę zdrowia. Trochę zabiera energii ta technika, ale jest przydatna.
Łapacz snów- wilk korzystający z tej mocy tworzy nad swoją głową łapacz snów. Prawdziwym zastosowaniem jest łapanie koszmarów, jednak ta moc powoduje, że jedną czwartą snów wroga, przechwytuje się w ten łapacz snów. Wilk używający mocy widzi w tedy wszystkie te sny. Najczęściej wszystkie nic ciekawego nie mówią, ale można w nich wyłapać jakiś słaby punkt psychiki wroga. Używa się najczęściej tego w tedy kiedy widzi się, że nieprzyjaciel jest silniejszy, ale można z nim porozmawiać. W takich okolicznościach te słabe punkty psychiki się przydają do rozmowy. Metoda która może się nie powieść ze względu na to, że nigdy nie wiadomo, jakie sny się zgromadzi. Dodatkowo jest dość męcząca.
Nieprawdziwy sen- polega na tym, że powoduje się, że wróg widzi piękny świat. Pełen kolorów, jak najprawdziwszy sen. Jednak nagle po wszystko przerywają nieprawdziwe noże. ,,Przybijają’’ nieprzyjaciel do ziemi. Myśli, że są prawdziwe jednak to nieprawda. Efekt trwa dziesięć sekund wiec trzeba szybko działać.
Woda snu- w powietrzu tworzy się mała szklaneczka z magiczną wodą snu. Podlatuje do wroga i przechyla się tak, że ją pije. Nawet jak by nieprzyjaciel próbował ją zabrać od siebie to i tak kilka kropel wpadnie do jego gardła które spowodują, że zaśnie na dwie minuty. Można wykorzystać, albo do ataku, albo do ucieczki.
Żywioł: Sny
Moce:
Koszmar- dzięki tej mocy można odszukać jakiś koszmar przeciwnika i spowodować, że staje się rzeczywisty dla osoby jaką chce się zaatakować. Nikt inny oprócz osoby atakowanej nie widzi tego koszmaru. Tedy jest czas na atak. Trwa minutę.
Ochronny sen- wilk używający mocy może zapaść w sen na półtorej minuty. Przez ten czas przeciwnik nie może zrobić dużej krzywdy wilkowi używającemu czaru. Przywraca też troszeczkę zdrowia. Trochę zabiera energii ta technika, ale jest przydatna.
Łapacz snów- wilk korzystający z tej mocy tworzy nad swoją głową łapacz snów. Prawdziwym zastosowaniem jest łapanie koszmarów, jednak ta moc powoduje, że jedną czwartą snów wroga, przechwytuje się w ten łapacz snów. Wilk używający mocy widzi w tedy wszystkie te sny. Najczęściej wszystkie nic ciekawego nie mówią, ale można w nich wyłapać jakiś słaby punkt psychiki wroga. Używa się najczęściej tego w tedy kiedy widzi się, że nieprzyjaciel jest silniejszy, ale można z nim porozmawiać. W takich okolicznościach te słabe punkty psychiki się przydają do rozmowy. Metoda która może się nie powieść ze względu na to, że nigdy nie wiadomo, jakie sny się zgromadzi. Dodatkowo jest dość męcząca.
Nieprawdziwy sen- polega na tym, że powoduje się, że wróg widzi piękny świat. Pełen kolorów, jak najprawdziwszy sen. Jednak nagle po wszystko przerywają nieprawdziwe noże. ,,Przybijają’’ nieprzyjaciel do ziemi. Myśli, że są prawdziwe jednak to nieprawda. Efekt trwa dziesięć sekund wiec trzeba szybko działać.
Woda snu- w powietrzu tworzy się mała szklaneczka z magiczną wodą snu. Podlatuje do wroga i przechyla się tak, że ją pije. Nawet jak by nieprzyjaciel próbował ją zabrać od siebie to i tak kilka kropel wpadnie do jego gardła które spowodują, że zaśnie na dwie minuty. Można wykorzystać, albo do ataku, albo do ucieczki.
Pułapka z chmur- przywołuje się chmury które otaczają nieprzyjaciela z
wszystkich stron. Jest wtedy czas na ucieczkę jeśli zajdzie taka
potrzeba. Z pułapki nie da się wydostać do póki nie zniknie. Trwa 2
minuty.
Niebezpieczne pędy- wywołuje się z ziemi korzenie które chwytają wroga i uniemożliwiają ruch.
Umiejętności: Riki jest bardzo szybka. Potrafi nawet prześcignąć basiora z dużą przewagą.
Historia: Riki urodziła się w normalniej watażce. Wilki były dla siebie
miłe i troszczyły się o siebie. Amora, samica alfa i Black, samiec alfa,
dbali o swoją watahę. Jednak kiedy trzy dni po urodzeniu Riki,
przyszedł na świat syn Blacka i Amory, Zed, wszystko się zmieniło… Na
początku gdy był szczeniakiem było dobrze, jednak gdy on i Riki mieli
rok, zaczął się pojawiać jego wewnętrzny ’’diabeł’’. Riki była typem
samotnika na początku. Nie zaprzyjaźniała się z innymi wilkami tylko
zawsze chodziła sama. Jednak pewnego razu gdy piła wodę ze strumyka,
wpadł na nią basior o imieniu Spike. W tedy kiedy Riki go poznała,
popełniła największy błąd. Ale do później. Spike i Riki zostali
najlepszymi przyjaciółmi. Spotykali się wcześnie rano, a żegnali późno
wieczorem. Całe dnie chodzili razem i rozmawiali. Miewali przygody i
zabawne sytuacje. Pewnego razu Spike zaśpiewał jakąś piosenkę która
spodobała się Riki więc postanowiła ją sobie zapamiętać. Kiedy pierwszy
raz ją zaśpiewała, zrozumiała, że uwielbia śpiewać. Spike’ owi spodobał
się głos Riki więc nalegał aby mu czasami śpiewała jednak ta się
wstydziła. Po pewnym czasie Basior przestał prosić. Oj długo trwała ich
przyjaźń. Poznali się jak Riki miała rok a zakończyli przyjaźń jak
miała 3 lata. Przyjaźnili się tak, że ich przyjaźń zaczęła się
przeradzać w coś większego. Pewnego razu jak bawili się, Spike poprosił
Riki aby na chwile do niego podeszła. Wadera posłusznie to uczyniła, w
tedy basior spojrzał jej głęboko w oczy i pocałował. Od tamtej pory byli
parą. Darzyli się prawdziwym uczuciem, przynajmniej tak myślała Riki.
Jak co dzień, Riki wyszła rano żeby spotkać swojego ukochanego. Była
pierwsza na miejscu ich spotkań. Ale nie od końca. Tam gdzie się
spotykali, stał Zed z Shadow’ em i Filim. W tedy Zed zaczął gnębić Riki.
Wyzywał ją, drwił z niej, śmiał… Wadera nie mówiła tego Spike” owi lecz
on coś przeczuwał. Kiedy pewnego razu Rki natknęła się na Zeda i jego
paczkę, nie wytrzymała. To śmianie się z niej było już nie do
wytrzymania. Walnęła Zeda z liścia w pysk zostawiając dodatkowo mu ranę
po pazurach.
- Nie daruję ci tego małą. Pamiętaj o tym.- powiedział w tedy do niej
basior i odszedł. Spike siedział w oddali i to wszystko widział. Był
zmartwiony tym, że tak z niej drwili. Riki nic w tedy nie odpowiedziała
tylko poprosiła basiora o to by poszli na polanę. Miną kolejny dzień i
Riki poszła jak najszybciej do Spike jednak przed nią była tam paczka
Zed’ a. Zed uśmiechną się łobuzersko na widok wadery i powiedział do
Spike:
- A więc propozycja brzmi tak: dołącz do nas ale musisz zostawić naszą
kochaną Riki. Więc?- skończył i popatrzył się na Riki. Spike też na nią
popatrzył. W jej oczach było przerażenie. Czekała jak Spike odpowie i
nie skorzysta z propozycji jednak tak nie było. Ona się łudziła, że ją
naprawdę kochał jednak zgodził się. Przyjął propozycję. Kiedy Spike
odpowiedział Zed’ owi, łzy napłynęły do ślepi Riki. Złamał jej serce.
Riki po tym incydencie wzięła się szybko w garść. Postanowiła odejść z
swojej rodzinnej watahy, bez słowa. Po prostu odejść. Nie mogła patrzeć
na Spike, Zed’ a i ich paczkę. W nocy wstała i poszła przed siebie. Była
to noc po tym dniu w którym Spike ją zostawił. Szła przed siebie. Znowu
była sama. Choć była samotna, żyła szczęśliwie bo zostawiła w tyle
niemiłe wspomnienia. Szła tak przez rok. Oczywiście zatrzymywała się.
Polowała, piła wodę z napotkanych strumyków, spała lecz czasami szła
nocą a za dnia odpoczywała i na odwrót. Tak wyglądało jej życie przez
rok aż dotarła do pewnej watahy która zwała się Watahą Porannych Gwiazd.
Rodzina:
Matka- Bella
Ojciec- Chack
Zauroczenie: Rivaille
Partner: Rivaille
Potomstwo: Brak
Patron: Unmei
Talizman: Klik
Jest to wisiorek który kiedyś Riki znalazła przy strumyku i jakoś nie potrafi się z nim rozstać. Kompletnie nie wie dlaczego.
Próba głosu: Christina Perri - A Thousand Years
Towarzysz: Brak
Cel: Przełamać się kiedyś i zaśpiewać na scenie przed publicznością.
Inne zdjęcia: -
Dodatkowe informacje: -
Ilość ZK: 1546
Ilość ZK: 1546
Przedmioty: Eliksir Zmiany, Eliksir z soku dębu, Punkty do statystyk, Eliksir Żywiołu
Statystyki:
Siła 10; Zwinność 5; Siła magiczna 5; Wytrzymałość 10; Szybkość 10; Inteligencja 10
Wykonane questy: 1
Wykonane questy: 1
Pochwały: 3
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 9
Właściciel: Howrse- wixon3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz