piątek, 28 sierpnia 2015

Od Klair cd Ash, Marry, Sebek, Zayn, Alice, Ann, Error

Spałam sobie spokojnie gdy jasne promienie zawitały u mnie w jaskini. Otworzyłam leniwie oczy. Podniosłam się, powoli wysunęłam nosek z jaskini. Wyszłam raźnym krokiem. Podczas spaceru napotkałam Ashitę. Wesoło powiedziałam:
- Cześć przejdziemy się na spacer? Wiesz jak to lubię, a jestem sama więc...
- Jasne - odparła. - Może pójdziemy do...
- Do Amfiteatru?- uprzedziłam waderę.
- Jasne czemu nie- i ruszyłyśmy raźnym krokiem.

***

Na miejscu spotkałyśmy jeszcze: Sebastiana, Marry, Alice, Errora, Annabell i tego nowego Zayna. Pociągnęłam Ashitę w ich stronę. Przysiadłyśmy się i razem obejrzeliśmy sztukę pt. "Kopciuszek". W sztuce występowały wilki z watahy. Między innymi: Vincent, Toshiro, Sapphira, Rachel, Mavis i Meredith. Sztukę świetnie zagrali ( według mnie ) Mavis, Mei i ogólnie wadery występujące w sztuce. Po zakończeniu spektaklu spytałam wilków siedzących obok:
- Może pójdziemy gdzieś wspólnie? W grupie?
- Chętnie - odpowiedziała Alice. Reszta też się zgodziła.
- To gdzie idziemy?- spytała Ann.
- Może nad Wodospad Mizu, co?- zaproponował Error.
- Świetny pomysł!- odparła Ashita.

[ Na miejscu ]

Ann jak to zwykle robi, zawisła na drzewie. Error i Zayn położyli się pod drzewem. Za to ja, Ash, Alice i Marry wskoczyłyśmy do wody. Sebastian tylko patrzył.

< Ashita? Ann? Sebastian? Zayn? Alice? Error? Marry? Ktoś odpisze na grupowe opo? :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT