poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Od Pinki Gaya Cd. Vincent

-Chodź szybciej!-rzuciłem do tyłu biegnąc po Alejce
-Idę, idę.-mruknął
-Ale musisz iść szybciej! Proszę, proszę, proszę! Inaczej nie zdążymy!-krzyknąłem błagalnym głosem
Vincent przewrócił oczami i pobiegł w moją stronę. Po chwili oboje biegliśmy po Alejce, w stronę pewnego miejsca... O którym mój ukochany nie wie. Po chwili wiśniowych drzew było coraz mniej, opuszczaliśmy alejkę. W końcu wbiegliśmy do lasu zostawiając to piękne miejsce w tyle. Vincent uśmiechnął się, a ja nie miałem pojęcia czemu. Dlaczego on tak się szczerzy opuszczając Aleję Zakochanych.
-Pinki, możesz mi wyjaśnić gdzie idziemy?-spytał
-No... w takie fajne miejsce.-powiedziałem
-A dokładniej?
-Zobaczysz kocie.... To znaczy kumplu, kumplu.-poprawiłem się zaraz
-Eh, Pinki.-mruknął Vincent
Nie odpowiedziałem mu, tylko biegłem dalej. Po chwili znaleźliśy się nad urwiskiem.
-Pinki, znowu będziesz popełniał samobójstwo?-mruknął niezadowolony
-Nie, nie, to nie to!-rzuciłem podekscytowany.
Na myśl o tym co zachwilę będzie się działo z moich ust zaczęła kapać tęczowa ślina. Mój ukochany kolega widząc to zaczął szykować się na najgorsze, widziałem to po jego pysku.
-Nie martw się, ja chcę ci tylko coś pokazać.-powiedziałem wycierając kolorową wydzielinę
-A co takiego?-spytał
-No więc, szykuje się niezwykłe widowisko. Za parę chwil Księżniczka Celestia, Królowa Słońca i Dnia opuści wielką żółtą kulę za horyzont, dając początek ciemnej porze dnia, oddając królestwo we władanie drugiej księżniczki, władczyni Nocy i Księżyca. Ale jej to nie lubię.-wyjaśniłem
-Czyli co... Zachód Słońca?-mruknął Vincent
-Dokładnie tak.
-Pinki, zachody Słońca ogladają zakochane pary. To nie jest dobry pomysł...-mówił i zaczął się strategicznie odsuwać do tyłu
-Nie Viniek, spokojnie. Nie chcę cię podrywać tu.-wyjasniłem
-A więc?
-Czasem w czasie zachodu Słońca księżniczka komunikuje się ze mną. Chciałbym, żeby cię poznała.-powiedziałem smutno
-Uh... w porządku, zostanę.-powiedział znudzony Vincent
-Super! A teraz cicho, zaczyna się!
<Vincent? Co księżniczka Celestia chce ci przekazać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT