niedziela, 30 sierpnia 2015

Od Ashi do Klair, Marry, Sebka, Zayn'a, Alice, Ann i Errora

Razem z Klair, Marry i Alice wskoczyłam do wody. Zaczęłam ochlapywać moje towarzyszki, które po chwili odpowiedziały mi tym samym. Sebek obserwował nasze poczynania z brzega, a po chwili on również był cały mokry- zakradłam się do niego od tyłu i wrzuciłam do wody. Podobny los spotkał Error'a i Zayn'a. Chciałam zrobić to samo z Ann, ale ostrzegawcze spojrzenie Klair dało mi do zrozumienia, iż mogłoby się do źle skończyć. W końcu szara wadera mówiła, że jak dojdziemy do Wodospadu utnie sobie drzemkę, a osobę, która jej w tym przeszkodzi, czekają długie tortury. Wskoczyłam więc do jeziorka.
Po kilku minutach pluskania się, wszyscy byli porządnie zmęczeni. Nagle poczułam, jak coś łapie mnie od tyłu i przewraca. Wciągnęłam gwałtownie powietrze i rzuciłam się na napastnika. Ten zabulgotał i cicho się zaśmiał.
- Oj, Ash... Nieładnie- powiedział.
Spojrzałam na niego zaskoczona.
- Zuko?!- zapytałam.
- A kto inny?- odparł.
Szeroko się uśmiechnęłam i rzuciłam na basiora, mocno go tuląc.
- Nie strasz mnie tak!- fuknęłam na niego.
- No dobrze, dobrze- mruknął.- Mogę się do was dołączyć?
- No pewnie!- odparła wesoło Klair.
Wznowiliśmy naszą zabawę. Skończyliśmy dopiero po zmroku, kiedy słońce zaczynało się chować za linią horyzontu. Wszyscy położyliśmy się na brzeg, a Ann nadal zwisała na gałęzi. Zuko podszedł do mnie i usiadł obok mnie.
- Ciekawy dzień, no nie?- mruknęłam.
- No pewnie- rzekł i lekko mnie pocałował w policzek, ale nikt tego nie zauważył. Gwałtownie poderwałam się w górę.
- Hej, wszyscy!- krzyknęłam.- A teraz może przejdziemy się do Jushiri? O tej porze powinno tam być wspaniale.
- Czemu nie, nie zaszkodzi- poparła mnie Alice.- Ruszamy!
Poszliśmy przed siebie zwartą grupą. Niektórzy robili to z ociąganiem, Sebek został nieco w tyle, by obudzić Ann. Dołączył do nas po chwili, razem z drobną waderą, która wyglądała na nieco wkurzoną.
- Dalko jeszcze?- krzyknął ktoś.
- Kilka minut- odparła Marry.- Nie marudź!
< Klair? Marry? Sebek? Zayn? Alice? Ann? Error? Zuko? xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT