środa, 12 sierpnia 2015

Od Error'a do Wadery

Czy jest może być coś lepszego niż nocny spacer ? Nie,to znaczy tak,ale wyprawy w otaczającej mnie smolistej ciemności były jedną z najprzyjemniejszych rzeczy które praktykowałem w moim życiu.Przestawienie się na nocny tryb życia byłoby spełnieniem moich marzeń.ale wtedy byłbym pozbawiany życia towarzyskiego.Westchnąłem.Niestety teraz wędruję sam,więc to nie ma znaczenia.Ta ciemność,ta przerażająca cisza,ten zapach,ten stan w którym świat śpi,a ja jeden mogę być tutaj wolny od wszystkiego.Ponownie napełniłem płuca,zimnym i rześkim nocny powietrzem,lecz wtedy mnie zamurowało,a wszystkie włosy na moim ciele powoli się podniosły.Tak ten zapach był wyjątkowo niepowtarzalny
- Panienka - Wyszeptałem i zacząłem się wpatrywać w las,próbując zidentyfikować gdzie ona jest
Wyciągnąłem szyję,a moje uszy były postawione jak dwa radary które coś lokalizują.Nagle mój ogon zakołysał się z radości.Usłyszałem coś tak delikatnego,że można był pomyśleć,że to mrówka,a jednak była to nieco większa postać.Kroki brzmiały jak skradanie.Przybrałem postać cienia i skierowałem się do niej.Powoli się zbliżyłem i powróciłem do normalnej postaci dopiero u jej boku.Ewidentnie troszkę się przestraszyła,bo podskoczyła w miejscu,ale to nic takiego
- Cześć,piękna - Zacząłem rozmowę,a następnie nie dając jej dojść do słowa zapytałem unosząc brwi - Co taka niunia jak ty robi tutaj w środku nocy ?

< Waderko ? Co robisz w środku nocy ? :P >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT