sobota, 25 czerwca 2016

Profil wilka- Raksza

Imię: Raksza
Motto: " Idź prosto i nie oglądaj się za siebie"
Wiek: 3 lata
Płeć: wadera- samica
Charakter: Raksza jest samotniczką, silną i nieugiętą. Przez to co ją kiedyś spotkało nie potrafi ufać. W nocy biega po lesie by się rozluźnić. Jest bardzo agresywna, wybuchowa i Odważna. Może komuś zaufa? Jeśli tak to chyba będzie musiał się wysilić
Lubi: bieganie nocą po lesie, polowania, walkę
Nie lubi: chaosu, kłamstw
Boi się: Ma taki jeden mały lęk, ale nie powie i jest on bardzo niezauważalny u Rakszy
Aparycja: Raksza to czarno-biała wadera z jednym okiem niebieskim a drugim żółtym.
Hierarchia: zwykły członek
Profesja: wojownik
Żywioł: Ogień
Moce:
• podpalenie dotykiem
•migotanie kulami ognia
•ogniste tornado(gdy je robi wszystko oprócz niej wpada tam i się pali jak nazwa wskazuje)
•sprawia że do odległości 1000 metrów wszystko się zapali albo dane rzeczy
•stawanie w płomieniach ognia
•wrodzona furia(nie kontroluje)
•przywoływanie i rozmawianie z duchami (przecież jak przywołuje duchy musi się z nimi jakoś komunikować)
Umiejętności:
•bardzo silna
•bardzo szybka
•zwinna
•i wiele innych
Historia:
Historia: Gdy się urodziłam rodzice dali mi imię Sei ( co po włosku oznacza sześć ), a dali mi tak ponieważ byłam 6 dzieckiem. Niestety szczęście mi nie dopisywało, ponieważ gdy byłam mała w wiosce 6 dziecko uznawano za przeklęte, więc ojciec chciał mnie zabić, aby nie przynosić pecha. Całe szczęście moja matka w to nie wierzyła i uciekła ze mną. Wypuściła mnie na łąkę i wtedy zdążyłam uciec. Gdy biegłam kątem oka zobaczyłam jak ojciec rozszarpuje matkę. Z oczami pełnymi łez biegłam przed siebie aby zapomnieć o mojej rodzinie. Wychowałam się w ciągłym strachu przed ojcem, więc straciłam całkowite zaufanie do innych. W nocy prześladował i prześladuje mnie duch mojej matki w postaci demona o kształcie ptaka. Gdy dorosłam postanowiłam nie ciągnąć dłużej samotności ale iść dalej i zapomnieć o przeszłości. I w taki sposób znalazłam się w 
Rodzina: Już nie wspomina i przestała się bać ojca
zauroczenie: Najpierw trzeba zdobyć jej cenne zaufanie
Partner/ Partnerka: brak
Potomstwo: brak
Patron: Owari
Próbka głosu: Vizza - Taka Słodka
Towarzysz: brak
Inne zdjęcia:
Raksza:
Gdy była mała:
Podczas furii:

*Dodatkowe informacje: Jest bardzo dużą waderą a gdy się dokładnie przyjrzysz w jej oczach można czasem zobaczyć jej rodziców, a czasem ona ma wizję
Przedmioty: brak
Statystyki:
Siła:10   ; Zwinność 10 ;  Siła magiczna:7  ; Wytrzymałość:10  ; Szybkość:10  ; Inteligencja: 5
ZK (Złote Krążki):134
Wykonane questy: 1
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 0
Właściciel: Shira15545

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT