sobota, 25 czerwca 2016

Od Annabell c.d. Jax'a

Ruszyłam za basiorem. Ja? Ładna? Nigdy tego nie słyszałam...no prawie nigdy. Przez całe swoje życie nie słyszałam komplementów, jedynie polecenia, dlatego, też trudno było mi przyjąć jakiś do wiadomości. Zrównując krok z krokiem Jax'a mruknęłam z delikatnym uśmiechem:
-Dzięki-Wypadałoby mu jakoś okazać, że to co powiedział nie jest mi obojętne. W końcu jakby nie było należał do watahy...do rodziny. A w rodzinie powinny panować miłe stosunki. Tak przynajmniej mnie tu nauczyli. Przez całą podróż do tego miejsca byłam tak pogrążona w zamyśleniu iż nie zauważyłam upływu czasu. Przed dalszym błądzeniem głową w chmurach powstrzymał mnie głos towarzysza, który niczym kotwica przytrzymał mnie w świecie realnym. Potrząsając delikatnie głową spytałam:
-Możesz powtórzyć?
-Mówiłem, że już jesteśmy na miejscu. Musimy tylko przejść przez ten tunel-Jax wskazał łapą na dziurę w ziemi. Była ona na tyle duża by pomieścić trzy wilki idące obok siebie. Badając wzrokiem wejście do podziemi po dłuższej chwili postawiłam w nim parę kroków. Nie zawalił się ani nie stało się nic innego również niespodziewanego. To dobry znak. Z każdym pokonanym metrem mój wzrok przyzwyczajał się do mroku panującego w tunelu, dzięki czemu mogłam dostrzec fakturę ścian....Nie przypominała ona ziemi. Zbliżywszy nos przejechałam nim delikatnie po intrygującej mnie powierzchni...była szorstka i pachniała dosyć znajomo. Dopiero po chwili badania ściany dotarło do mnie, że był to beton....A kto stworzył beton? Ludzie! Zamachałam niespokojnie ogonem napinając mięśnie, te przygotowania do wzmożonego ruchu nie umknęły basiorowi, który przyglądając mi się spytał:
-Coś się stało?
-Nienawidzę ludzi-Jax po chwili zadumy oznajmił:
-Co ty na to by ten wypad potraktować jako małą zemstę na nich? Tunel ten prowadzi do małej wioski znajdującej się nieopodal miasta-Uśmiechnęłam się dosyć szeroko jak na mnie oznajmiłam z nieukrywanym dziecięcym entuzjazmem:
-Tak. Tak. Zróbmy to!-Ruszyłam zadowolona biegiem przed siebie. Nie mogłam się doczekać tego show

(Jax?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT