poniedziałek, 20 czerwca 2016

Profil wilka- Kaidasha

Imię: Kaidasha
*Przezwisko/ ksywka:Tira
Motto: ,, Życie nie jest usłane różami. Trzeba sobie radzić. "
Wiek: 3 lata
Płeć: wadera
Charakter:Astrid to niesamowicie odważna wadera, niekiedy bardziej od basiorów. Dla dobra watahy jest w stanie skoczyć w ogień ( ma to po wujku ). Zawsze spokojna i opanowana. Lubi przebywać w towarzystwie innych wilków ale czasem też woli posiedzieć sama w swojej jaskini albo dalej od terenów watahy. Stanowcza, lecz nie uparta, ani nie też uległa. Nie przepada za mówieniem o sobie, ani o swoich uczuciach, lubi patrzeć na świat otaczający ją dokoła oraz na szczęście innych wilków. Jest dobra w pocieszaniu innych, ona sama jednak praktycznie zawsze chodzi poważna bądź czasami smutna, co stara się ukryć. Do jej hobby należą samotne wyprawy na różne niebezpieczne misje służące obronie innym.
Lubi: bieganie nocą po lesie, polowania, walkę
Nie lubi: kłamstw, chaosu
Boi się: Stara się to ukrywać ale boi się ognia, chociaż nie ucieka przed nim
Aparycja: Kaidasha jest szarą, szczupłą waderą.
Hierarchia:zwykły członek
Profesja: Wojownik
Żywioł: woda
Moce: władanie wodą, tornado wodne, oddychanie pod wodą, wywoływanie deszczu, wodny ogień(na zdjęciu), przywoływanie duchów, zamiana w ducha
Umiejętności: Jest bardzo silna, szybka, zwinna i potrafi wszystko nawet to co jest nie osiągalne
Historia: Urodziłam się w górach. Całe dnie bawiłam się i ganiałam za motylami. Mój ojciec Dew, był najodważniejszym i najszlachetniejszym wilkiem w okolicy, zaś moja matka, piękna Lily, była spokojną i inteligentną wilczycą. Moi rodzice byli alfami w klanie, który sami stworzyli. Wielu basiorów się za mną oglądało. Pewnego feralnego ranka, obudziłam się w mojej sekretnej norce, wyszłam na zewnątrz i zobaczyłam martwą matkę, a za nią postać, która zabierała mojego ojca. Uciekałam ile miałam sił w łapach. Poszukiwałam swojego domu, aż trafiłam tutaj
Rodzina: brak
Zauroczenie: szuka
Partner/ Partnerka: brak
Potomstwo: brak
Patron: Myalo
*Talizman: Jest to naszyjnik z różą (zawsze go trzyma w jaskini).
Próbka głosu: Sylwia Grzeszczak- ''Tamta dziewczyna''
Towarzysz: brak
*Inne zdjęcia:
Jako duch:




 *Dodatkowe informacje: Jest nieustraszona i lubi podejmować niebezpieczne wyzwania
Przedmioty: brak
Statystyki:
Siła: 10 ; Zwinność 10 ; Siła magiczna: 7 ; Wytrzymałość:10 ; Szybkość: 10 ; Inteligencja: ; 5
ZK 0
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 0
Właściciel: julczydlo1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT