niedziela, 19 czerwca 2016

Od Karo C.D Shiori

Spojrzałam na alfę ukosem. Dlaczego wszyscy zawsze pytają, czemu nie ma mnie z rodziną?
-Bo nie.-Rzuciłam, jakby to była jedyna możliwa odpowiedź. Wadery spojrzały na mnie, przez co poczułam się nieswojo. O co znowu chodzi? Musimy pomóc Llianowi, a nie zajmować się moimi spacerkami..
-Mogłabyś rozwinąć tę myśl?-Powstrzymałam prychnięcie. Oczywiście, Karo musi rozwinąć myśl, bo to jest teraz naprawdę ważne i potrzebne i...poprzednie przymiotniki wystarczą, prawda?
-Nie mogłam zasnąć, a siedzenie bezczynnie w jaskini mi nie leży.-Powiedziałam spokojnie, starając się jak najszybciej wrócić do tematu “potworka”.-Możemy teraz zająć się Llianem?-Zapytałam z nutką nadzieji.
-Użyłaś złego zwrotu, Karo.-Usłyszałam Ashi. Jaki znowu zły zwrót?-Nie czy możemy, a czy Ja i Shiori mogę. Wracaj do domu, rodzice będą się martwić.-Prychnęłam, odwracając głowę. A więc jestem tutaj nie potrzebna? Fajnie. Ruszyłam do wyjścia, jednak usłyszałam, jak wadery cicho coś szepczą. Następnie Ashita zwróciła się do mnie.-Zresztą, jak na razie znajdziemy mu tylko miejsce do spania. Jeśli chcesz, zawsze możesz odnaleźć je rano.-Ignorując te słowa wyszłam. Jasne, rano. Ponieważ Ja odnajdę je rano. Ciekawe, jak to zrobię? Udałam się do najbliższego jeziorka, aby zaczerpnąć trochę świeżej wody na futerko. Ziewnęłam sennie, kiedy jednak zimna ciecz tylko dotknęła moje łapki, ożywiłam się. Wesoło do niej wskoczyłam.
~Karo..-usłyszałam głos Molly.~Spaaaać..-Zaśmiałam się pod nosem, nurkując.
-Zaraz.-Powiedziałam do towarzyszki.-Obiecuję, że jak tylko się wykąpie pójdziemy do domu. Nie pękaj, dobrze?
<Shiori? Jak się sprawy mają?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT