środa, 29 czerwca 2016

Od Tamary C.D. Leloucha

Trzymajcie mnie w dziesięciu ! Jak on może tyle łazić za siostrą?! Przecież mi by po dwóch miesiącach zbrzydło. Mama i tata wypuszczali mnie nawet samą w wieku roku...
-Może chciałabyś się poznać z moją siostrą?- powiedział
-Na Razmę...czy ty znasz słowo adrenalina czy chociaż zabawa....-wymruczałam dość nie wyraźnie
-Co proszę?
-Z chęcią poznam twoją siostrę- mruknęłam i położyłam uszy po sobie...
Idąc za nim marzyłam o jakimś trzęsieniu ziem czy czymkolwiek... Niech się coś dzieje!-błagałam w myślach. Raczej nikt tego nie wysłuchał, a ja wręcz więdłam z nudy...Mówił że zdarza mu się rozerwać...Chyba na torturach w średniowiecznym zamku, takim jak z wieczornych opowieści taty...
-Hej mamo, Riki, Mavis. Co tam Nanami?- przywitał się ochoczo na co jego siostra położyła na chwilę uszy i zrobiła nie smaczną minę- To jest Tamara- przedstawił mnie
-Dzień dobry- starałam się być miła i promienista pomimo popsutego humoru
-Jedna z trzech córek Francuzki, tak?- spytała Mavis
-Oczywiście.
Jedyna błogosławiona Ashita wybawiła mnie z stanu zasypiania. Nie żeby nie miło się gawędziło, ale liczyłam na odrobinę zabawy.
-A może pokarzesz Tamarze to miejsce gdzie bawiłeś się w dzieciństwie z siostrą?- zaproponowała z uśmiechem
-Myślę że to dobry pomysł- powiedziałam szybko zanim basior się rozmyśli.

<Lelouch? Brak weny, dialog...wybacz :/ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT