wtorek, 28 czerwca 2016

Od Shiori c.d Karo

Obserwowałam przez chwilę Karo która odchodziła w stronę lasu z którego dopiero co z nią przyszłam.
- Masz zatem jakiś pomysł ? - skinęłam głową i wraz z Ashitą zaczęłam iść w przeciwną stronę, do granic watahy. Illian podążał za nami powoli stawiając kroki.
- Na obrzeżach terenów jest porośnięta przez bluszcz i mech grota - Ash skinęła głową, lekko się uśmiechając zerknęła na stwora idącego za nami.
- Myślisz, że będzie to odpowiednie dla niego miejsce - potwierdziłąm krótko, zapadła cisza któa trwała aż do momentu kiedy to stanęłyśmy przed wejściem do owej groty. Bluszcz zwisał tak, że przesłaniał odrobinę wejście do niej i ograniczał promienie światła. Ciernie rosnące między kamieniami rozrosły się na ścieżkę przez co trudno było się do niej dostać wilkom, jednak Illian bez problemu przeskoczyłby przez nie.
- Raczej żadko kiedy ktoś tu się zapuszcza. Jak ją znalazłaź ? - Ashita oglądała dokładnie jaskinię oraz okolicę.
- Szukanie roślin - wadera zerknęła na mnie lekko zdziwiona - często nie mam co robić w nocy, szukam więc ziół - wyjaśniłam szybko po czym uśmiechnęłam się szeroko.
- Nada się dla niego, rano przyprowadzisz tu medyka albo uzdrowiciela oraz poprosić łowców o upolowanie czegoś większego - oznajmiłą szykując się już do odejścia - poinformuję watahę o jego obocności, a teraz zostawiam was. Miłej nocy - skinęłam głową na pożegnanie i podeszłam do stwora. Wyjaśniłam mu wszystko, posłusznie udał się do jaskini.
Uchyliłam powieki i rozejrzałam się po swojej jaskini. Powoli podniosłam się z ziemi i przeciągając się podążyłam do wyjścia. Tuż przed nim stała Karo, zdziwiona spojrzałam się na nią.
- Ty już tutaj ? - spytałam przechylając lekko głowę.

(Karo ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT