Imię: Vindict
*Przezwisko/ ksywka: Zamiast swojego prawdziwego imienia woli Vins, albo Płomień.
Motto: Co Cię nie zabije, to Ci urwie nogi.
Wiek: 2 lata i 11 miesięcy
Płeć: Basior
Charakter: Vins jest bardzo skrytym wilkiem. Nie pokaże swojej
prawdziwej osobowości każdemu. Jest urodzonym aktorem, więc nie ma
problemu z ukrywaniem swojego "Ja" przed innymi, a kłamanie wychodzi mu
świetnie. Jeżeli jesteś przyjacielem Vinsa, możesz liczyć na jego pomoc
zawsze, może nie wszędzie.
Wobec przyjaciół jest bardzo życzliwy i orwarty, wobec wrogów nie trudno
się domyślić. Na pierwszy rzut oka widać że to wilk po przejściach i
lepiej nie wchodzić mu w drogę.
Ma nerwy ze stali, anielską cierpliwość i potrafi logicznie myśleć, lecz
chęć zemsty niszczy go od środka i Vins czasami wpada w szał przez
jeden mały listek. Jest to wilk ni to odważny ni to tchórzliwy. Uważa
szczeniaki i wadery 'za upierdliwe' i nie lubi ich towarzystwa. W
sumie, nie lubi w ogóle towarzystwa, woli przebywać w samotności. Woli
wszystko rozwiązywać pokojowo, jednak gdy ucieka się do przemocy, jest
bezwzględny.
Lubi: Vins lubi trenować, myśleć podczas samotnych spacerów, lubi samotność.
Nie lubi: Wielkich uroczystości, skupiania na nim uwagi, towarzystwa innych wilków, zwłaszcza szczeniąt i wader, wojen i zła.
Boi się: Ciemności. O tak, nasz mały wilczek boi się ciemności. Dlatego
ZAWSZE gdy jest ciemno, automatycznie zapala się mała kulka ognia, która
leci obok i oświetla ciemności.
Boi się także pcheł i silnych wader.
Aparycja: Vins jest wilkiem średniej budowy ciała, nie widać jego
mięśni, które jednak są dosyć mocne jak na ten wiek. Ma krótki, puszysty
ogon. Cialo ma pokryte dość długim włosiem w kolorze brązu, lub bordo,
i z pasami żółtej bądź pomarańczowej barwy. Na czolema wypalony znak,
którego znaczenia nikt nie zna, a na prawej tylnej nodze na węgiel
spalone mięso, co jest wynikiem zaplatania w podpaloną linę podczas
polowań.
Ma żółte ślepia. Pysk ma długi, z krótkim włosiem, nos czarny jak smoła i
spiczaste uszy, które rzadko kładzie po sobie. W jego prawym boku tkwi
strzała z zadziorami, której nie może wyjąć bez ryzyka stuprocentowej
śmierci. Strzała tkwi w nim od kilku miesięcy i przeszkadza w życiu,
często dając o sobie znać w złym momencie, jak na przykład polowaniebądź
ucieczka.
Hierarchia: zwykły członek
Profesja: Tropiciel
Żywioł: Ogień
Moce: Vins potrafi:
- Wytworzyć małą kulę ognia, oświetlającą teren na jakieś dziesięć metrów.
- Splunąć ogniem, udając smoka (w rzeczywistości jest to tylko podpalona ślina, czyli zasięgu i efektywności praktycznie brak)
- Jeżeli się mocno skupi, potrafi podpalić coś na odległość. 'Zasięg'
tej umiejętności to jakieś trzysta metrów. Po użyciu tej mocy jest
strasznie wyczerpany, i z reguły odpada z akcji.
- Ponadto Vins ma mocno wyostrzony węch, który jest piętnastokrotnie
bardziej czuły niż innych wilków. Potrafi wyczuć inne stworzenia na
bardzo duże odległości. Działa to z wiatrem jak i pod wiatr.
Umiejętności: Vins jest basiorem o średniej budowie ciała. Ale nie daj
się zwieść. Pod futrem kryją się mięśnie o wielkiej sile, które mogą
połamać Twój kręgosłup jak gałązkę.
Mięśnie te również bardzo usprawniają jego zwinność i szybkość, jednak
ta siła ma minusy - Vins nie jest najbardziej wytrzymałym wilkiem.
Jeżeli się przeciąży, może zmęczyć się już po pięciu minutach, co
przekreśla profesje zaganiacza czy wojownika.
Nie jest to geniusz, ale zarazem nie jest idiotą. Potrafi logicznie
myśleć i ma szybki czas reakcji. Jednak pamięć mu szwankuje, i to
porządnie. Nie zdziw się jeżeli zapomni o Twoich urodzinach.
Historia: Można by opowiedzieć wiele. Jak każdy, Vins miał bogatą
historię alee....prawie nic nie pamięta. Ot, zapomniało mu się. To co
pozostało mu w pamięci to widok martwych ciał. Nie można tego nawet
ciałami nazwać. To były po prosty zmasakrowane ochłapy mięsa, dawniej
zwane Mama i Tata. Vins pamięta jeszcze czarnego wilka o rubinowych
kłach, stojącego nad nim i śmiejącego się. A potem tylko ból. I koniec
wspomnień sprzed jego drugich 'urodzin', jak ręką odjął. A co potem?
Potem (czyli po skończonej jednoosobowej 'imprezie' z okazji urodzin)
Vins wędrował po krainie, stawiając wszystko na jedną kartę i szukając
wilka o rubinowych kłach. W czasie wędrowania, natknął się na jakieś
watahy. Jednak każda była wrogo nastawiona, jednanawet ruszyła za nim w
pogoń. Przez cały tydzień polowali na jego marny żywot, doprowadzając go
do skrajnego wyczerpania. Zastawiali pułapki, strzelali, kilku nawet z
nim walczyło. Nie docenili go, a ten ich pokonywał. Po tygodniu dostał
strzałą w bok. Ot, nieuwaga przy wodopoju. Ale po tym incydencie nie
miał siły uciekać. Z bólu nie zwracał uwagi na otoczenie i ... zawisł.
Głową w dół. Wokół tylnej nogi owinęła mu się lina-pułapka. Szarpać się
mógł, ale siły brak. Dopiero chciał uciec gdy po linie, leniwie zaczął
ślizgać się płomień. Ogień pełzł aż w końcu dotarł do niego. Najpierw
przypalił furo. A potem wypalił mu je do mięsa, w miejscu gdzie lina
owinęła się wokół nogi. Gdy myślał że to koniec, tajemnicza wadera
przecięła linę i uwolniła biedaka. Ten jednak o tym nie wiedział, bo już
dawno stracił przytomność.
Wadera zaniosła go na tereny watahy Porannych Gwiazd, gdzie został
przyjęty. Od tego czasu, w księdze jego życia jest pisany nowy rozdział.
Rozdział o Nowej Rodzinie.
Rodzina: Nie pamięta.
Zauroczenie: Nie wierzy w miłość ;-)
Partner/ Partnerka: brak
Potomstwo: brak
Patron: Unmei
*Talizman: Strzała w boku, utrudniające życie, się liczy?
Próbka głosu: Cookie M - Przepraszam
Towarzysz: brak
*Cel: Zemsta na wilku, którego w sumie nie zna. Pamięta tylko, że miał
czerwone kły. Pragnie zemsty i chce przypomnieć sobie jak wyglądała jego
rodzina.
*Inne zdjęcia: -------
*Dodatkowe informacje: Vins stracił pamięć. Nie pamięta prawie nic z przeszłości.
Lubi używać sarkazmu, więc nie obrażaj się o jego teksty i zachowanie.
Kiedyś urządzona na nim polowanie. Przez cały tydzień uciekał. Wyniósł z
tego strzałę w prawym boku, której nota bene nie można wyjąć, i
wypalony ślad po linie na prawej tylnej nodze.
Nie przepada za swoim prawdziwym imieniem. Czaeem go używa tylko dlatego, że dzięki niemu pamięta coś z swej przeszłości.
Przedmioty: brak
Statystyki:
Siła: 12 ; Zwinność 10 ; Siła magiczna: 3 ; Wytrzymałość: 7 ; Szybkość: 10 ; Inteligencja: 8 ;
ZK (Złote Krążki): 0
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 0
Właściciel: Andrzejj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz