czwartek, 14 lipca 2016

Etap I Eventu - wyniki!

No hej, hej, wilczki drogie, co tam u Was słychać? Wszyscy cali, zdrowi i z weną w pełni sił? Jak zapewne domyślacie się po tytule posta, przyszedł czas na wyniki pierwszego etapu naszego Eventu z okazji rocznicy istnienia watahy, fanfary poproszę! Wszelkie prace, które zostały mi wysłane, macie umieszczone poniżej.
No przyznaję, znowu siedziałam i głowiłam się, jak tu by można miejsca przyznać. Coś tam wykombinowałam, choć korciło mnie, aby kilka miejsc zrobić ex aequo, no ale jednak obejdziemy się bez nich. Za kilka minut pojawi się także informacja o drugiej części Eventu.
Także tak, póki co, przedstawia się ranking razem z tymi wszystkimi punktami dodatkowymi:
1 miejsce- Vincent- 15 punktów
2 miejsce- Riki- 10 punktów
3 miejsce- Toshiro- 11 punktów
4 miejsce- Annabell- 10 punktów
5 miejsce- Victor- 9 punktów
6 miejsce- Renesmee- 5 punktów
Pozdrawiam,
Ashita.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT