wtorek, 26 lipca 2016

Od Tamary C.D. Vindict'a

Klapnęłam groźnie zębami tuż nad głową basiora. No już nie fochajmy się o samo przedrzeźnianie. Z jakiej okazji mnie wąchał?! Widząc jego minę domyśliłam się że nie mile się zaskoczył moim zapachem. Cóż że miałam zrobić skoro niejaki Adidas ukradł mi perfumy za pewną informacje na chacie...no już nie roztrząsajmy tak tego. Wcześniej czy później odwdzięczę się jednemu wilkowi za przedrzeźnianie, a drugiemu za kradzież tak cennej rzeczy.
-Ja jestem Tamara, a raczej wolę być zwana Tami. Lub Tamira. Masz ochotę popływać?
 Basior zmrużył oczy jakby wyczuwając jakiś podstęp.
-Nie wrzucam w dniu dzisiejszym takich jak ty do wody...- parsknełam wymuszonym śmiechem.- To co?
<Vins? Szybko przed wyjazdem i niestety krótko xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT