poniedziałek, 30 listopada 2015

Shadow Naruto odchodzi!

Shadow Naruto postanowił odejść z naszej watahy- decyzja właścicielki. Dziękuję za wspólnie spędzony czas!
 Imię: Shadow Naruto
*Przezwisko/ ksywka: Naruto lub Shadow
Motto: Zapamiętaj, że najgłośniej szczekające pieski są najmniej groźne.
Wiek: 4 lata
Płeć: basior- samiec
Charakter: Najważniejsza rzecz którą poruszę na wstępnie to fakt iż Shadow Naruto jako człowiek, zachowuje się całkiem inaczej niż gdy jest wilkiem, Shadow Naruto nie ma co tu dużo o nim gadać, jest to bardzo waleczny basior.
Basior jest również bardzo tajemniczy, samiec ma wiele dobrych jak i tych złych cecha ,jednak jedna najważniejsza jego cecha to szacunek, zawsze szanuje wadery.
Może i jest zimno skóry jednak nigdy nie łamie zasad.
Nigdy też nie skrzywdzi żadnej wadery, darząc każdą wielkim szacunkiem.
Lubi: Długie rozmowy
Zabijać wrogów
Nie lubi: Kłamstwa
Boi się: Nie ma rzeczy których bym się bał.
Aparycja: Więc zaczynając od początku, basior jest cztero kolorowy, jego tylnie łapy, mają czarne skarpety, za to przednie nie mają skarpet będąc całe białe.
Plecy basiora są przeplatane trzema kolorami białym czarnym i złotym pasem.
Uszy basiora są czarne górna szczęka jest czarno złota, natomiast dolna jest cała biała, basior ma czarny długi ogon, w do niego plecione piórka, tak samo jak do głowy, jego oczy są koloru fioletowego, całą resztę możesz zobaczyć na zdjęciu.
Hierarchia: zwykły członek
Profesja: Wojownik
Żywioł: Ogień oraz mrok
Moce: Moce dostosowane do żywiołów
Umiejętności: Jest bardzo silnym oraz bardzo szybkim samcem.
Historia: Moja historia nie jest z byt ciekawym obiektem do rozmyśleń, urodziłem się tak samo jak każdy z nas, jednak moje narodziny nie odbyły się w stadzie tak jak, prawie każdego wilka, moje narodziny odbyły się w małej wiosce ludzi, moja matka była wilkiem który zachowywał się jak pies, za to ojciec był potężnym samcem alfa w swoim stadzie, ja sam nigdy go nie poznałem, no chyba że z legend mojej matki, mój pan widząc moje zachowanie, wolnego i trochę nie bezpiecznego dla ludzi wilka, wysyłał mnie na walkę psów.
Tam mogłem wyżyć się i pokazać swoją drugą twarz.
Rok później mój pan trafił do więzienia za wykorzystywanie zwierząt do walki.
W tedy chcieli mnie zabić, jednak jak nie chciałem dać się tak szybko pokonać, po prostu zaatakowałem jednego z nich, cufalem uciekając stamtąd, to właśnie tamtego dnia trafiłem do tej watahy zaczynając całkowicie nowe życie.
Rodzina: Miał rodzinę, jedna stracił ją dawno temu.
Zauroczenie: Podoba mu się taka jedna piękna wadera.
Partner/ Partnerka: Brak
Potomstwo: Brak
Patron: Owari
*Talizman: Klik
 Towarzysz: brak
*Cel: Ma jeden cel w życiu jednak tego nigdy nikomu nie powie.
*Inne zdjęcia:
Jako demon:
Jego człowiecza postać:
 *Dodatkowe informacje:
Shadow Naruto potrafi zmieniać się w człowieka.
Uwielbia walczyć
Jest bardzo tajemniczym wilkiem.
Przedmioty: brak
Statystyki:
Siła:10 Zwinność:10 Siła magiczna: 5 Wytrzymałość:10 Szybkość:10 Inteligencja: 5
ZK (Złote Krążki): 245
Pochwały: zero
Ostrzeżenia: zero
Poziom: zero
Właściciel: Candys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT