sobota, 28 listopada 2015

Od Klairney CD Touka

Kolejny dzień w naszej watasze. Wyszłam z watahy na zwiady. Po kilku minutach drogi do moich uszu dobiegł dźwięk wycia. Nadstawiłam uszu. Zaczęłam biec w stronę dźwięku. Bardzo szybko przebierałam łapami. Momentalnie dobiegłam do lasu. Zatrzymałam się zostawiając za sobą kurz. Dostrzegłam przed sobą wilka, a dokładnie waderę. Miała ona ciemne futro i bandaże na przednich łapach. Spojrzałam na nią zdziwionym wzrokiem po czym krzyknęłam:
- Co się dzieje?!
- Hm? - wadera odwróciła się w moją stronę.
- Czemu wyłaś? I w ogóle to jak masz na imię? - Spytałam prostując się i patrząc poważnym tonem na wilczycę.
- Jestem Touka. - Powiedziała po chwili.
- Touka? Jesteś pewnie nowa, tak? - Dodałam uśmiechając się.
- Tak...
- Jestem Klairney, tutejsza Delta.
- Miło mi, wyłam dlatego, że znalazłam ślady... - Wskazała łapą na ślady kopyt.
- Acha...Przyjrzyjmy się temu. - Ruszyłam przed siebie. - Idziesz? - Spytałam odwracajac się.

<Touka? Witaj w watasze :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT