niedziela, 29 listopada 2015

Od Touki cd Lelou

Spojrzałam na niego zdezorientowana, lecz wykrztusiłam z siebie słowa:
-Sorry - powiedziałam oschle.
-Właściwie, ee pierwszy raz cię tu widzę, nowa? - powiedział oglądając się czemuś za mną
-Może i nowa. - powiedziałam sarkastycznie.
Przyglądaliśmy się sobie co najmniej 5 minut po czym każde z nas się uśmiechnęło. Po chwili namysłu zaczęłam:
-Jestem Touka, właściwie to dzisiaj tutaj przybyłam - powiedziałam szorstko jak to w moim zwyczaju
-Miło mi, Lelou, masz może ochotę obejrzeć okolicę? - powiedział to z błyskiem w oku, jednocześnie nerwowo spoglądając za mnie.
-Przepraszam, gdzieś się spieszysz? Tak patrzysz się w tamtą stronę, może przeszkadzam ci?
-Ah, muszę pilnować mojej siostry, nie chce by coś jej się stało. - odrzekł
-Nie ma sprawy, do zobaczenia. A teraz wybacz mi, ale idę szukać nowego obiadu. Tak w ogóle, z tego wszystkiego zapomniałam zapytać.. nic ci nie jest? Ten jeleń był spory.
-Nic, spokojnie - powiedział rozmasowując sobie miejsce uderzenia
- No to bywaj - powiedziałam chłodno jak zwykle
Pobiegłam w stronę śladów jelenia, zostawiając za sobą zimny syberyjski podmuch wiatru.

<Lelou? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT