sobota, 21 listopada 2015

Od Shady'ego cd Amber

-Yyy.. Cześć ? Przepraszam za to wejście, nie zauważyłem Cię za bardzo..
Powiedziałem i odsunąłem się trochę speszony od wilczycy. ,,Kim ja jestem? " Hm... Nigdy się sam nad tym nie zastanawiałem. Jestem wilkiem, ale przecież takiej bezsensownej odpowiedzi jej nie udzielę, bo się moim poziomem załamie.
-Shady jestem, - przynajmniej tak mówili na mnie w mojej poprzedniej watasze- od wczoraj tu jestem, nawet jestem w jakiejś watasze... -powiedziałem jeszcze nieprzytomny po bezsennej nocy, podczas której wspominałem moją rodzinną watahę...
-Chodzi o watahę porannych gwiazd?- wilczyca popatrzyła na mnie.
-Tak, tak.
Popatrzyłem na nią i trochę się ocknąłem, na myśl, że wyjdę na jakiegoś naćpanego czymś kretyna. Tak czy inaczej poznałem chociaż wilka z watahy...
<<Amber?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT