niedziela, 29 listopada 2015

Od Galaxy cd Vincenta

- Nie marzę o niczym innym.- Uśmiechnęłam się. Spojrzałam znów w wodę.
Moje odbicie, rozmazywało się z każdym moim wdechem. Zamoczyłam łapę, potem drugą, aż weszłam cała. Zmrużyłam oczy, czując jak woda otula moje ciało. Tak przyjemnie.
Machałam łapami pod wodą, powoli sunąc ku głębszej wodzie. Basior szybkim ruchem wszedł do wody i podpłynął do mnie.
- A może razem poszukamy skarbu?- Spytałam, orientując się jak głęboko jest w miejscu, w którym aktualnie się znajdowaliśmy.
- Z chęcią. Możemy zacząć tam. - wskazał środek, gdzie znajdowały się gorące źródła.
- Ok. - Otworzyłam pysk, zabierając jak najwięcej powietrza, po czym zanurzyłam się,
Płynęłam w dół, kierując się w otchłań czerni. Widoczność nie byłą najlepsza, ale to utrudnia zadanie, więc będziemy się lepiej bawić. Tak myślę...Słysząc za sobą Vinnie'ego, płynęłam szybciej. W końcu zauważyłam dno.
Nad nic, unosiły się bąbelki. Dotknęłam jednego z nich łapą. Ten pękł, rozbryzgując się we wszystkie strony.
Vin złapał się kamienia, leżącego obok nas. Powietrze zaczęło mi się kończyć, więc czym prędzej wynurzyłam się, łapiąc powietrze.
Zrobiło się tak ciepło, miło.
- Vincent?- Spytałam, patrząc w wodę, Ten także się wynurzył.

Vinnie? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT