niedziela, 29 listopada 2015

Od Klairney cd Moonlight

Zwierzę było bardzo smaczne. Jadłyśmy ją jeszcze kilka minut. Tak czy inaczej była dosyć duża. Po chwili jednak zostały tylko same kości. Wytarłam łapką pyszczek z resztek krwi, Moon również. Spojrzałam na nią rozbawionym wzrokiem. Ta posłałą mi zdziwnione spojrzenie.
- Co? - Spytała po chwili.
- Nie nic, tylko przypomniałam sobie twoją minę. - Zaśmiałam się.
- Jak mówiłam - będzie zemsta! - Ustała dumnie się uśmiechając. - Jak nie teraz to później.
- Jak ja mówiłam, czekam. - Uśmiechnęłam się. - To co teraz robimy? W nocy jest o wiele więcej możliwości.
- Niech zgadnę... Chcesz spłatać komuś figla? - Trawiła w samo setno.
- Dokłanie! - Zerwałam się i poczęłam sie rozglądać. - Tylko komu?

<Moonlight? Komu spłatamy figla? :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT