poniedziałek, 23 listopada 2015

Od Milo cd Izis

Dawno nie byliśmy na randce z Izis , bo mieliśmy dużo zajęć. Postanowiłem, że pójdziemy dziś. Powiedziałem o tym Izis i poszliśmy do alei zakochanych na piknik. Siedzieliśmy tam , jedliśmy, patrzyliśmy się na chmury. Potem zrobiło się ciemno i na niebie pojawiały się gwiazdy, więc patrzyliśmy sobie na nie. Po pewnej chwili zobaczyłem, że Izis chce się spać, więc poszliśmy do jamy . Po obudzeniu zauważyłem duży kawałek mięsa. Obok niego był liścik w którym pisało: ,, Zjedz to mięso i przyjdź pod Wodospad Mizu. Twoja ukochana Izis.’’. Zjadłem mięso i pobiegłem nad wodospad. Stała tam Izis, jednak była jakaś smutna niż zawsze. Zapytałem ją:
- Co się stało?
- Zastanawiam się gdzie przez ten czas ukrywa się moja siostra i czy jej nic się nie stało.- powiedziała
- Nie martw się tak, na pewno się kiedyś znajdzie.- pocieszyłem ją
Jednak ona nadal się martwiła i nie wiedziałem co robić, aby ją jeszcze pocieszyć. Powiedziałem jej, że postaram się żeby jej siostra się odnalazła. Ona ucieszyła się i mnie pocałowała. Potem pobiegliśmy spać.
<Izis? Cd nastąpi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT