niedziela, 22 listopada 2015

Od Ignisa do Klairney

-Skąd mam to wiedzieć? - zapytałem, rozglądając się, czy jest tu jakaś tablica ogłoszeń.
Obok wejścia znajdowała się ogromna kartka, a na niej były napisane różne informacje.
"Questy, Eventy, Konkursy... - czytałem w myślach - zaginieni... praca...".
-O, tu jest napisane co będą dziś grać! - powiedziała Klair.
Zaczęliśmy czytać:
10.00 - "Szczeniaki i my - coś dla całej rodziny!"
13.00 - "Wziołowstąpienie"
15.45 - "Dwa żywioły, jeden wilk"
Przerwaliśmy. Inne wilki zaczęły wchodzić do amfiteatru.
-Która godzina? - zapytałem Klair.
-Hm... - wadera zastanowiła się - myślę, że jest 15.40.
-Jesteśmy w sam raz na przedstawienie "Dwa żywioły, jeden wilk"! Może zostaniemy?
-Oczywiście. Widzisz gdzieś dwa wolne miejsca?
Zaczęliśmy się rozglądać. W końcu Klair znalazła wolne siedzenia. Na scenę wszedł jeden wilk o czerwonym umaszczeniu. Zaczął się on rozglądać w różne strony. Następnie zobaczyłem dwa inne wilki, mające czarne futro. Wyglądały, jakby miały skrzywdzić ognistego wilka. Wtedy ten zmienił kolor swojego futra na błękitny. Nie wiem jak to zrobił. Może jakieś efekty specjalne?
***
Ogólnie przedstawienie było o walczeniu ze złem. Po wszystkim spytałem Klairney:
-Jak ci się podobało?

<Klairney? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT