niedziela, 29 listopada 2015

Od Klairney CD Touki

- Nie, nic mi nie jest. - Odpowiedziałam krótko.
- To co zrobimy z tym stworem???
- Chodźmy do kogoś po radę.
- Niby do kogo? - zdziwiła się.
- Ignis...
- Kto to?
- Wojownik. - Powiedziałam.
- No dobra, on powinien nam pomóc. - Wstała. Ruszyłyśmy do jaskini basiora. Droga zajęła nam kilka minut. Po chwili ustałam pod wejściem i zawyłam głośno. Po momencie z jaskini wyłonił się Ignis.
- Czeeeeść! - Krzyknęłam wesoło.
- Hej! - Odparł. - Kto to? - Wskazał nosem na Toukę.
- To Touka. Jest nowa. Słuchaj, potrzebna nam rada. - Uśmiechnęłam się lekko. Basior kiwnął głową.
- Musimy pokonać stwora. - Wtrąciła wadera.
- Dobra. Możecie zastawić pułapkę. - Odparł siadając.
- To Idziemy do Jax'a. - Powiedziałam krótko.
- Kto to Jax? - Spytali równocześnie.
- To jeden z członków watahy. Jax kocha eksplozje i ma dosyć dużo bomb. - Odpowiedziałam po chwili.

<Touka? Idziemy po bomby?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT