piątek, 23 października 2015

Profil wilka- Amira

Imię: Amira
*Przezwisko/ ksywka: Ami
Motto: ,,Nawet gdy droga jest kręta, nigdy się nie zatrzymuj, idź przed siebie"
Wiek: 3 lata
Płeć: wadera
Charakter: Amira jest bardzo odważna i przebiegła. Trudno ją przechytrzyć, jeszcze nikomu się nie udało. Morze stanąć twarzą w twarz ze śmiercią ale i tak nie odpuści. Dąży do celu, nigdy nie odpuszcza, nawet gdy wie, że przegra, jednym słowem - uparta jak osioł. Na początku jest wredna i chamska, nie da ci się dotknąć, a gdy to zrobisz, stracisz minimum jedną czwartą swojej krwi. Nie ugięta. Jej zaufania chyba nie da się zdobyć, może jest to możliwe, ale wielu osobom się nie udało. Szanuje odważnych i chamskich wilków. Słownie również trudno ją pokonać. Lubi czasem się pobawić jakąś osobą, często używa ironii. Jednak dla przyjaciół i szczeniąt jest zupełnie inna. Miła, pomocna i opiekuńcza. Wesoła oraz radosna. Potrafi być zupełnie obojętna. Łatwo ją zdenerwować, a gdy to zrobisz możesz gorzko pożałować.
Lubi: wiele rzeczy ale najbardziej: wspinaczki + rysowanie + spacery + polowanie
Nie lubi: wielu rzeczy
Boi się: Amira boi się jednej rzeczy - wspomnień
Aparycja: Amira ma sierść różnych odcieni. Głównie czarnego mieszającego się z mocno ciemnym granatem. Przeważa również kolor biały. Ma bardzo bujny ogon. Jest zgrabna i szczupła, czego wiele wader jej zazdrości.
Hierarchia: Zwykły członek
Profesja: Zabójca
Żywioł: woda, cień
Moce:
-Potrafi władać wodą, jak również co z tym związane z lodem, parą i śniegiem
-Ma możliwość zamieniania się w wodnego człowieka i potem przybierać postać realną tego w co zamieniła się jako woda
-Jeśli ktoś w najbliższym czasie napije się wody, potrafi odczytać wszystko o nim, jak również nim kontrolować
-Ma możliwość zamieniania się w wodnego człowieka i potem przybierać postać realną tego w co zamieniła się jako woda, może również zrobić na przykład zwierzynę z wody i sprawić aby była realna

1. Włada cieniem/mrokiem i ciemnym dymem, potrafi się również w nie zamieniać, nikt nie czuje jej wtedy, a zapach, który chce przyswoić.
2. Ma również cztery postacie mroku (możliwe, że więcej, ale nie odkryła):
Jeździec -
 Wilk-
Kot-
Kruk-

3. Nieodkryta

Telekineza - wiąże się z tym również telepatia, hipnoza, teleportacja itp.
-Blokada- Ma ona dwa zastosowanie, pierwsze to to, że Amira staje się niewidzialna i nikt nie może jej wyczuć, usłyszeć, po prostu nie wie o jej obecności, jest wtedy odporna również na inne moce. Drugie to tworzy wokoło siebie barierę ochronną, przez którą nie da się przedrzeć, jest odporna na inne moce.
-Nieodkryta
Umiejętności: Amirę kiedyś nazywano Kotem, dlaczego? Bo jest tak zwinna. sprytna i szybka. Jednak jej siła dorównuje potężnemu basiorowi. Ma również szybki refleks. Bardzo wytrzymała i inteligentna. Jednak ma też wadę, każdy ją ma. U niej to jest to, że szybko się rozprasza.
Historia: Amira urodziła się w rodzinie królewskiej. Po jakimś czasie wybuchła wojna. Uciekła i błądziła, aż dotarła tutaj.
Rodzina: Nie żyje...chyba
Zauroczenie: brak
Partner/ Partnerka: brak
Potomstwo: brak
Patron: Tataki
*Talizman: Klik
 Sprawia on, że Amira może wytworzyć sobie skrzydła, po czym je schować.
Próbka głosu: Selena Gomez- Slow Down
Towarzysz: Eridor
*Cel: Amira nie ma celu, dla niej ważne jest aby iść przed siebie, nie ważne gdzie
*Inne zdjęcia: ---
*Dodatkowe informacje: jej nos i znak świecą się na niebiesko w ciemności lub gdy grozi jej niebezpieczeństwo.
Przedmioty:Złota Zbroja
Statystyki:
Siła:18
Zwinność :14
Siła magiczna:13
Wytrzymałość:13
Szybkość: 13
Inteligencja:24
ZK: 102
Wykonanych Questów: 2
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 0
Właściciel: nati10139

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT