sobota, 31 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Kichi

Wszystko potoczyło się tak szybko, nawet nie skumałem kiedy zmieniliśmy się w ludzi,a potem ten pocałunek odskoczyłem od niej jako poparzony patrząc w ziemię, moje policzki zrobiły się całe czerwone, skrępowany nie wiedziałem co powiedzieć, gapiłem się w ziemię starając się ukryć rumieniec na mojej twarzy, w końcu nie wypadało mi się rumienić, potwór nie robi takich rzecz.
Oddychałem nerwowo nie wiedząc co powiedzieć, w głowie tylko słyszałem śmiech mojego przyjaciela, który drwił z mojego zachowania.
~Zamilcz ... warknąłem do niego.
Demon nic nie odpowiedział milknąć, spojrzałem na dziewczynę, poważnym wzrokiem moje oczy i twarz nie wyrażała już żadnych uczuć,
-Sorry ... rzuciłem z obojętnością w głosie patrząc na dziewczynę.

Kichi ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT