czwartek, 29 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Amiry

Mówiąc otwarcie bawiło mnie zachowanie Amiry może dla tego specjalnie czasem ją irytowałem, tego nikt nie wie odziwo ja też nie.
Wadera odepchneła mnie chyba lekko się uśmiechają .
Nie wiem do klanie nie ujrzałem jej miny.
Znów podszedłem do wadery siadając obok.
-Nie wiem czemu ale przy tobie czuję się jak szczeniak ... odpowiedziałem.
-To dobrze czy źle  ? ... zapytała patrząc na mnie.
-Dobrze bynajmniej jestem młodszy.
Wadera zaśmiała się patrząc na mnie.
-Chcesz mi powiedzieć że jesteś stary ? .. zapytała wciąż się śmiejąc.
-Tak jestem stary.
-Ile tu masz lat ? .... zapytała.
-No cztery .... odpowiedziałem zgodnie z prawdą.
-Cztery i ty się nazywasz starym ?
-No a nie ? lata lecą a ja nadal taki głupi jak kiedyś .... odpowiedziałem śmiejąc się.
Wadera zaśmiała się ze mną patrząc na mnie.
- To co chcesz coś ze mna porobić ? .... zapytałem grzecznie.

(Amira :3)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT