czwartek, 29 października 2015

Od Klair cd Drizzix

Usiadłam obok basiora. Wpatrywał się wniebo, a na jego pyszczku zauważyłam lekki uśmiech. Po chwili sama spojrzałam się niebo. Granatowa kopuła pokryta była kilkokolorowymi światełkami. Każda jedna gwiazdka świeciła odmiennym światłem. W zenicie oczywiście był pan księżyc. Wszystko tworzyło śliczny krajobraz, tak jakby niebo było ubrane w gwiezdny sweterek. Również się uśmiechnęłam. Siedzieliśmy wptarzeni w niebo przez jakieś kilka minut. W końcu niebo przecięła spadajaca gwiazda.
- Pomyślałaś życzenie? - spytał chwilę po zdarzeniu basior.
- Tak. - mruknęłam.
- Mogę je poznać? - spojrzał się w moją stronę.
- Tak. Pomyślałam o tym żeby jutro była prześliczna pogoda. Aby wszystkie wilki były szczęśliwe. - odparłam.
- Ciekawe. - zaczął. - Ja pomyślałem o dzisiejszym dniu. Ta cała zabawa ze szczeniakami...
- Fajnie wtedy było prawda?
- Całkiem fajnie.
Spojrzałam ponownie w niebo.
- Niedługo trzeba będzie sie zbierać. - szepnął.
- Racja.

<Drizzix?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT